Lalandia Billund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

DK

Jeg har været i Lalandia, og var ikke vild med det. Vi boede i et lækkert hus, men selve centeret var ikke godt.

Der var to store problemer

1. Der var alt for mørkt alle vegne. Både i badelandet og restauranterne og monky tonkyland.

2. Der var alt for koldt i badelandet. Kirstines læber var blå og tænderne klaprede i munden på hende. Bademesteren sagde at de "desværre" havde lidt problemer med træk ved baby-bassinet. Jo tak!! Vi spiste ikke i badelandet. Det var simpelhen for koldt at sidde i badetøj og håndklæde og spise.

Det skal siges at det kun var 1 mdr. efter de havde åbnet at vi var der, så de evt. havde visse startvanskeligheder. Derudover var det i juni mdr. Det regnede og var gråvejr mens vi var der, og det var nok derfor at det var mørkt i badelandet, da en del af lyset skal komme ind af ovenlysvindues/kuplen. Men når solen ikke skinner, så kommer der bare ikke så meget sol ind. Lige under kuplen var det okay, men ude langs væggene/yderområderne i badelandet, der var der altså bare mørkt. Billederne viser PRÆCIST som det var. Jeg tænker at det bare var fordi det det var dårligt vejr, og de havde regnet med mere varme og lys fra solen der i juni mdr.

Øv. Træls det var så pisse koldt i det dumme badeland. Tilgengæld var deres KÆMPE 4 personers voksen vandrutsjebane for SEJ. Ejj jeg troede jeg skulle dø. Det var fedt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

DK

Jeg hader når jeg ikke får trykket på overfør billederne, he he

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. januar 2010

Hyner

Gid det var mig der skulle afsted..... Nøj hvor kunne jeg bruge lidt familie-hygge-samvær-nusse-pussetid pt....

Henriette -SUK  

Anmeld

22. januar 2010

Chris H

Så er vi hjemme efter en fantastisk tur i Lalandia!!! Gry har syntes det var den bedste ferie EVER... 3 gange i badeland fuldstændig efter hendes præmisser, børnebassin, masser af sjove rutsjebaner, både nogle hun kunne tage selv, og så nogle som skulle prøves med far da de var lidt for store til at hun selv turde, men de så alligevel også så spændende ud at de skulle prøves  

Monkey Tonky legelandet var også rigtig fint, her kunne sagtens bruges en hel formiddag inde. Torsdag aften er der underholdning på scenen i centeret med Hr. Plys og Monky Tonky & Maja.

Alt i alt en super tur, som jeg i hvert fald synes er anbefalelsesværdig

Anmeld

23. januar 2010

Marco2

Ai, hvor dejligt at I havde en fed tur.

Og tak for tilbagemeldingen!

Vi glæder os meget til at komme afsted i næste uge. Emsen og jeg

Og Mie, vi ses jo måske dernede. Vi er der fra tirsdag til fredag.

AG - med lettere tømmermænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.