Fuck!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Lise

Har lige været til jordemoder. Alt er godt - baby har det tilsyneladende fint, moren har det fint, jordemoderen har det fint, og jordemoderen synes babyens mor ser godt ud (jo, det sagde hun faktisk!).

MEN - så kommer en anden jordemoder brasende ind i rummet (hun troede ikke der var flere gæster idag), og så er det kraftedme mig über sære gamle udlejer fra da jeg lejede et mini værelse på Vesterbro da jeg flyttede til Kbh i 2002. Jeg har altid været bange for at rende ind i hende på fødegangen, men troede egentlig hun var på Grønland nu. Men så er hun kommet hjem - og arbejder lige nøjagtig der hvor JEG skal føde  Hun var bare så mærkelig dengang, og jeg er sikker på hun stadig er det. Hun skal eddermanmer IKKE tage imod MIT barn. SGU!!!! Hvis hun pludselig står der, når jeg har veer, så får et anfald.

Det er en OMMER!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Loggidut

åhhh....det der kender jeg godt!

Man har måske nogle mennesker man bare ikke vil rende ind i, og så når man mindst venter det, så er de der bare...

Det kan man måske holde til hvis man render på dem i Bilka...men på fødegangen!!!! Christ!

Det kan jo være hun virkelig er genial når alt kommer til alt, og hun netop i den situation er fantastisk...man skal jo aldrig sige aldrig...ellers kan man vel få lov at fravælge...kan man ikke?

Anmeld

18. januar 2010

Lise

Loggidut skriver:

åhhh....det der kender jeg godt!

Man har måske nogle mennesker man bare ikke vil rende ind i, og så når man mindst venter det, så er de der bare...

Det kan man måske holde til hvis man render på dem i Bilka...men på fødegangen!!!! Christ!

Det kan jo være hun virkelig er genial når alt kommer til alt, og hun netop i den situation er fantastisk...man skal jo aldrig sige aldrig...ellers kan man vel få lov at fravælge...kan man ikke?

Jeg har sjældent mødt en menneske i mit liv der var så irriterende som hende her! Hun er sær og er fuldstændig blottet for situationsfornemmelse. Måske er hun en god jordemoder - men hun skal stadigvæk ikke tage imod mit barn. Færdig bum!!!

Men så er det jo godt at det trods alt er landets største fødested, og der er herre mange jordemødre at vælge imellem

Anmeld

18. januar 2010

Loggidut

Lise skriver:

Jeg har sjældent mødt en menneske i mit liv der var så irriterende som hende her! Hun er sær og er fuldstændig blottet for situationsfornemmelse. Måske er hun en god jordemoder - men hun skal stadigvæk ikke tage imod mit barn. Færdig bum!!!

Men så er det jo godt at det trods alt er landets største fødested, og der er herre mange jordemødre at vælge imellem

lol....der er kun en udvej...stop med at få børn!

aj det er virkelig en nederen situation, lol...du har mine krydsede fingre for at hun er dårlig tilpas netop den dag det skal være, eller endnu bedre, måske er smuttet til grønland igen!

BTW: der må virkelig være noget galt med hende, hvis Grønlænderne heller ikke kunne holde hende ud, og sendte hende retur til Danmark igen...

hmmm....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.