Netapige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Munder

Nu bliver du jo rigtig læge på torsdag.

Skal du til en afsluttende eksamen den dag? Det er jo vigtigt at vide, hvis vi skal heppe på dig

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Smølf

Hej Dorte,

Hvor er det sødt af dig at huske på det. Jo det er på torsdag... 9.15-10.00 "akut patient". Og der må bestemt gerne heppes!!

Udenfor venter familien med champagne, flag og det hele!

Sebastian har ligget syg hele weekenden og min søde mand har bare været så god og sørget 100% for alt så jeg kan læse. Meeen energien er der bare ikke, er træt og småsyg, så det er småt med læsningen.

Men det skal nok gå! Det er enormt sjældent at nogen dumper, men skrækken er der alligevel.

KH Neta -tæt på at være i mål

Anmeld

18. januar 2010

Stumpen

Og du når helt i mål  Jeg vil heppe på dig alt det jeg kan

Anmeld

19. januar 2010

Munder

Netapige skriver:

Hej Dorte,

Hvor er det sødt af dig at huske på det. Jo det er på torsdag... 9.15-10.00 "akut patient". Og der må bestemt gerne heppes!!

Udenfor venter familien med champagne, flag og det hele!

Sebastian har ligget syg hele weekenden og min søde mand har bare været så god og sørget 100% for alt så jeg kan læse. Meeen energien er der bare ikke, er træt og småsyg, så det er småt med læsningen.

Men det skal nok gå! Det er enormt sjældent at nogen dumper, men skrækken er der alligevel.

KH Neta -tæt på at være i mål

Tro mig, jeg kører i stilling til den STORE heppetur på torsdag.  Krydser allerede fingre på forhånd.

Hvad så bagefter, har du fået job, eller skal du i turnus eller hvordan fungerer det?

Dorte

Anmeld

19. januar 2010

Smølf

Dorte W. skriver:

Tro mig, jeg kører i stilling til den STORE heppetur på torsdag.  Krydser allerede fingre på forhånd.

Hvad så bagefter, har du fået job, eller skal du i turnus eller hvordan fungerer det?

Dorte

Jeg skal direkte i turnus 1. februar. Starter på Køge Sygehus. Det bliver rigtig godt, men er selvfølgelig også nervøs for det "virkelige liv".

Meeen 1. februar er bare så langt væk... Der skal ske så mange ting inden.

Knus Neta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.