vægten rør sig bare ik, ved at miste motivationen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

730 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

twinsmama

så piger så har jeg været igang med min nye "livsstil" med masser frugt og grønt ingen sukker eller hvede produkter i nogle uger og træner 1 time om dagen så jeg sveder som et vandfald,, men alligevel røre vægten sig bare ik ud af flækken ahhhhhhhhhhh tabt mig hurtigt den første uge og nu går vægten et par gram op og ned,,, ahhh hva skal jeg dog gøre,, eller skal man bare bide i det sure æble sparke sig selv i røven og klø på??? altså kan godt se min krop ser pænere og fastere ud mon det kan være fordi man har taget på af træning pga øget muskel og blod masse?? jeg håber der er nogle af jer dejlige piger kan komme med råd eller måske selv har prøvet det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Tulle28

Jeg synes bare du skal klø på!! Det kan sagtens være øget muskelmasse der får vægten til at stå stille.

Skidegodt du er i gang, vær stolt af det! Der var forresten noget i Morgen TV på tv2 i morges vedr. omlægning af kost og vægttab - måske det kan hjælpe dig eller give lidt ekstra motivation?

Held og lykke:-)

Knus Tulle

Anmeld

18. januar 2010

Sisley

Det er helt normalt, at det går i stå og lige pludselig begynder du at tabe dig igen! Du skal endelig ikke give op!

Nu skriver du ikke, om du følger et bestemt kostprogram, men jeg kan varmt anbefale De Danske Vægtkonsulenter. Man behøver ikke gå til møderne - man kan udskrive en gratis 4 ugers kur på deres hjemmeside og ændre de retter man ikke kan lide til noget andet. Det vigtigste er selvfølgelig at man følger de grundlæggende principper for hvad og hvor meget man skal indtage. Jeg kan maile dig en oversigt hvis du er interesseret - i så fald send mig en PB. Du kan måske også finde den på deres hjemmeside.

Sisley.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.