(marts) Ej men altså..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

hc=k

Kristopher har endelig "fundet ud af" at komme rundt omkring, eller det vil sige at det har han ikke. Han sidder på gulvet og vupti får han sig flyttet til et andet sted uden egentlig at vide det, Han bliver stadig lige så sur som han plejer fordi han bare skal sidde der og lege for det er kedeligt..

Det er da ufatteligt at han ikke kan se at han kommer rundt.

Tossede lille dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder ligesom Lina. Hun kravler ikke og hvis jeg sætter hende i "kravle-position" bliver hun tosset og vil gerne ned på maven og så bliver hun endnu mere tosset  skøre pige

Hun sidder på sin numse, men hun kan godt skubbe sig rundt. Nogen gange for hun så meget overbalance, at hun ryger ned på maven og så synes hun det er ok - men kun for max. 3 min.

Hun er begyndt, at hive sig op, hvor hun kan komme til det og sidder gerne på sine knæ.

Hun starter jo i vs den 1/2 og jeg tænker, at når hun ser de andre kravle, at hun måske begynder på det ellers tror jeg bare, at hun rejser sig en dag og går.

Knus

Katja

Anmeld

18. januar 2010

Diana...

Åhh hvor kan man savne at de bare bliver siddende hi hi  Men mon ikke det kommer snart eller han springer det over og bare går 

Lucas er alle steder han både kravler og går og klatre hvad der nu godt kan være lidt farligt han har fundet ud af hvordan man kravler op på sofabordet så der skal holdes øje 

Fandt du en løsning på det med stolen?

Kram

Anmeld

18. januar 2010

hc=k

DianaMoar skriver:

Åhh hvor kan man savne at de bare bliver siddende hi hi  Men mon ikke det kommer snart eller han springer det over og bare går 

Lucas er alle steder han både kravler og går og klatre hvad der nu godt kan være lidt farligt han har fundet ud af hvordan man kravler op på sofabordet så der skal holdes øje 

Fandt du en løsning på det med stolen?

Kram

Ja jeg fant en løsning. Jeg satte barnevognselen i stolen og det virker bare super godt

Anmeld

18. januar 2010

Diana...

hc=k skriver:

Ja jeg fant en løsning. Jeg satte barnevognselen i stolen og det virker bare super godt

Det var jo det jeg sagde og godt det fungere for jer.

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.