Så ligger jeg også ud her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.582 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. januar 2008

Callesmor

:D Jeg har Caspar på 9 og Cille på 8.... De er såkaldte psudiotvillinger (staves) (?) Pyt i ved jo nok hvad jeg mener....:D Caspar bor hos sin far og Cille hos mig.... Den ordning går godt og vi har et godt samarbejde omkring ungerne.... Lige nu ligge Cille syg med en slem omgang influenca, rød i halsen, rød i ørene og 40,2 i feber.... Havde lægevagten ude igår da de mistænkte menigitit..... Spørg mig lige om jeg var ved at skide i bukserne..... :'( Det var alt herfra... Håber der kommer flere herind.....:D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2008

Pia.

så følger jeg også efter dig her *SS*

Jeg har også Mikkel på 9 år (om et par uger)
Mikkel er den skønneste og kærligste dreng man kan tænke sig (jeg er jo hans mor, så det tør jeg godt at prale med)
Han går i 2 klasse og elsker at gå i skole. Hans bedste ven er en pige og de er meget tit sammen, lege så tit de kan og går til svømning sammen.
Det var kort fortalt om Mikkel... *S*

Knus Pia, Mor til Mikkel, Mille & Mads.

Anmeld

16. januar 2008

Truttenberg

Jeg har Maia på 11 som vist er vämmeligt präteen for tiden :'(

Anmeld

16. januar 2008

H+S Skjolgborg.

Jamen så skrive jeg også lige herind...
Jeg har benjamin på snart 7 og hans lille søster er 17 mdr:Han er den dejligste dreng og et mega ønsebarn..Men da også en bisse som alle andre børn..Han elsker af lege.cykel.se film og elsker sin lille søster som også er et ønske barn...De har ikke samme far men jeg er rigtigt gode venner med begge deres fader..Dejligt....Børn bor hos mig.Benjamin er hos sin far i næstved og hans skøne pap mor som jeg er bleve utorlig gode veninder med dejlig når man kan det..Han er hos sin far hveranden weekend(ulige)+ ferie osv...Min datter er hos sin far onsdag til søndag i ulige uge/weekender...
Dejligt og det køre godt for mine børn på den måde og børn trives osv....
Der har jo været sket en del især i benjamins liv i år 2006....Som nogle jo hved her på baby.dk/NB osv fra vores hp af...Men alt køre mega godt nu har kun angst/anfald meget lidt...
Knus fra henriette mor til victoria 17 mdr og benjamin som blever 7 år her den 24 jan snarttttt jubiiii...

Anmeld

19. januar 2008

Lulle25

Jeg har en skøn datter på 6 år, Cecilie, fra d. 2 juni 2001. Hun startede i skole i sommer, så hun har været lidt en bøller fra august til november, men kan nu mærke på hende at det er på retur :D så det bliver skønt at prøve og have et barn igen, der ikke så er modsat hele tiden:P
Cecilie er en meget glad pige og har rigtig meget energi, det er super dejligt, hun er udadvendt og har altid nogen og lege med.
Hun elsker sin lillesøster Mathilde der snart er 6 mdr, fra d. 27/7-07, hun hjælper næsten hver morgen med at give Mathilde tøj på, inden hun skal i skole, og hvis Mathilde sover når hun skal afsted siger hun altid hils Mathilde :D Og Mathilde er et stort grin når hun ser sin storesøster. Det er super skønt.
Cecilie blev så igen storesøster til en dreng d. 16 sep 2007, Oliver. Ham er hun også glad for, men det har været hårdt for hende, fordi Oliver har skreget sådan :( Cecilie er ved sin far hver anden weekend, og det fungere fint. Hun er glad for at være ved sin far og glad for at komme hjem igen, så det passer lige for hende (C)
Så alt i alt har jeg de 2 mest skønne piger i hele verden(C)
Kh Louise

Anmeld

20. januar 2008

Lisa

:) Hej!

Så vil jeg da lige fortælle om min datter på snart 9 år....
Hun er bare den skønneste pige... Dygtig, altid glad, har masser af venner, omsorgsfuld storesøster til 2.
Hun går i 2. klasse og er rigtig glad for det.

Hilsen den stolte mor Lisa

Anmeld

20. januar 2008

Kloster

Hej. Vi har Rasmus på 10 år. Han går i 4. klasse og elsker at gå i skole. Han er meget lærevillig og pløjer sig uproblematisk igennem den ene opg efter den anden. Men han er meget usocial. Har stort set ingen venner uover sine egne brødre. Og det er selvvalgt. Han gider ikke lege med nogen.

Han er lidt af en nørd. Han læser meget, spiller com, ps2 og game boy. Han er absolut et indebarn og er meget lidt aktiv.

Men vi som forældre har mere ell mindre "tvunget" ham til at gå til noget pga motion. Så han har gået til svømning i nogle år og det kan han godt lide.
Han elsker mad og går bare overhovedet ikke op i, hvordan han ser ud. Hverken i tøj ell hår osv.
Han er følsom og tænker RIGTIG meget over ALT... Så vi får nogle lidt mærkelige spørgsmål engang imellem :)

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

20. januar 2008

Kloster

Hej hej. Vi har også Nicolaj på 8½ år. Han er det mellemsta barn og der er bare go på ham. Han er drenge med stort D.
Nocolaj går i 2. klasse og elsker alt ved skolen. Han er ret højlydt i klassen, men lærerne har fundet ud af, at hvid de bare smider brænde på bålet, brænder det slitte og roligt. Så Nicolaj har såååå mange extra opgaver i sine skoleting, som er lavet. For han pløjer bare det hele igennem. Han er super dygtig til det hele og nyder det.

Han er meget aktiv både ude og inde Og har brug for en fast opdragelse :)
Han cykler meget, kører på rulleskøjter, laver huler og leger meget. Både alene og sammen med andre. Han har mange venner og er altid i godt humør.
Han går til fodbold året rundt og har gjort det siden han var ca 4-5 år. Har har også gået til svømning i et års tid.
Han elsker at spille og er ret ligeglad med at tabe... Bare han er med.
Han har haft et stort problem med sit temperament, men har lært meget at styre det...

Venlig hilsen
Kloster

Anmeld

20. februar 2008

Piaa

Hej
Jeg har to drenge på snart 12 og 15 år. De er et par computernørder;) de elsker at spille på computer og alle andre former for spillemaskiner. De er dygtige i skolen gider den bare ikke, det er et nødvendigt onde:@. Den store er ikke særlig social han er meget genert og et hjemmemeneske. Den lille er til tider næsten ikke hjemme, han elsker at være på besøg og sover meget ude. Men et par dejlige drenge, rigtige drenge der nogen gange kan drive deres mor til vanvid.>(

Så er de jo også blevet storebrødre her for godt et halvt år siden og det er de rigtige gode(L) til at være.

Hilsen Piaa

Anmeld

20. februar 2008

Honningblomst

Jeg har den dejligste, mest følsomme og kloge dreng...jeppe og han bliver 11 år til maj.
Han går i 4 klasse og jeg ved faktisk ikke hvordan jeg skulle klare mig uden ham.*S*
Mors dreng...han har en hel speciel plads i mit hjerte.
Eva

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.