En tur på fødegangen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
12 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Nadi

var jeg her til aften!

Syntes pludselig der var en markant ændring i fosterbevægelserne fra igår til idag, så ringede op på fødegangen og hørte dem ad. De syntes så jeg skulle komme op og få kørt en strimmel. Oliver blev afleveret hos mine forældre, og Dennis & jeg kørte på sygehuset.

Jeg kom ind i det samme undersøgelses lokale som da jeg skulle have Oliver -det var lidt sjovt egentlig  J
eg blev taget imod af en jdm-studerende (ikke min veninde desværre, det kunne ellers have været hyggeligt) og hun var bare super sød.

Kurven viste fin hjerterytme og jeg mærkede også fint med liv  Det er jo så typisk at når man får sat en masse igang så er der ingenting.

Men den jdm-studerende spurgte så, da kurven var færdig, om det mon ikke var fordi jeg var igang med at gå i fødsel at jeg ikke havde mærket så meget liv  Gulp, tænkte jeg bare!! Så nu bliver jeg helt nervøs for eller spændt på hvornår det sker. Synes ellers ikke rigtig der har været optagt til noget som helst, udover mine mange plukveer.

Jeg er 38+5 idag, og det er så langt jeg var da jeg fik Oliver. Synes pludselig at det er meget tæt på.

Nadi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Loggidut

godmorgen lille Nadi...

Har du pakket din taske...???

Vil da lige minde dig om at det ikke er alle som får et vink med en vognstang når de skal føde, og den med at barnet begynder at ligge stille, er en virkelig god indikator for at noget som regel er op over!

God dag fra sloggi, som faktisk har hamrende travlt, og skal på job!

Anmeld

18. januar 2010

Muffinmus

Jamen dog....spændende om det er snart så..hep hep Nadia

Anmeld

18. januar 2010

Tikki

Uhhh spændende spændende - måske du allerede er afsted. Nej, ikke alle finder ud af, de er ved at føde før 30 minutter før den lille kommer ud  Uhhh så stort.

Anmeld

18. januar 2010

Mie A

Hvor er det spændende...

Anmeld

18. januar 2010

Nadi

Jep jep, tasken er pakket -det har den faktisk været de sidste 14 dage med fladejern, eyeliner og det hele!

Men det er rigtig spændende, synes jeg er helt klar og det ville passe SÅ godt hvis det blev imorgen, men nu må vi se om Lillepigen (som blev skønnet til at veje 3400g) også synes det skal være hendes fødsesldag

Anmeld

18. januar 2010

Millebasse

Uhh, det kan være det er lige op over så  

Anmeld

18. januar 2010

Nadi

Millebasse skriver:

Uhh, det kan være det er lige op over så  

Ja det håber jeg

du fik også lige en kærlig tanke da jeg lå deroppe. Håber godt nok snart der sker noget i din retning!

Anmeld

18. januar 2010

Tut

GO NADI, GO MILLEBASSE.

Hep Hep.

Kom så tøser.

Gi den gas.

Ud med de unger.

Knus Tut - der hepper på at der snart sker noget. Men lur mig om i ikke føder samme dag.

Anmeld

18. januar 2010

Kaufie

Tut skriver:

GO NADI, GO MILLEBASSE.

Hep Hep.

Kom så tøser.

Gi den gas.

Ud med de unger.

Knus Tut - der hepper på at der snart sker noget. Men lur mig om i ikke føder samme dag.

Jeg joiner lige Tuts heppekor!!

Go go go go go

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.