Samling på tropperne til baby.dk møde :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2010

frk Jensen

mynord skriver:

I behøver ikke slæbe noget med til Oliver,, Kan sagtens sidde med ham,,,, Ellers har han jo hans autostol,

Ellers så skal jeg nok holde ham, indtil han skriger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2010

9510

BetinaMørk skriver:

Ellers så skal jeg nok holde ham, indtil han skriger

Ja det varer jo ikke så længe så,,, Ej han er godt nok en MORDRENG,,,

Anmeld

27. januar 2010

frk Jensen

mynord skriver:

Ja det varer jo ikke så længe så,,, Ej han er godt nok en MORDRENG,,,

Ja det er han.. Marcus blir SÅ jaloux hvis jeg sidder med en andet barn eller baby! Så også en klar MORDRENG, men meget forståligt at han er er det!

Anmeld

27. januar 2010

Findusinde

mynord skriver:

Meeennnn hvor har i købt jeres bumbo????? Vil VILDT gerne have en til prinsen

har købt min på babyhome.dk...

Anmeld

27. januar 2010

9510

Ja det er der jo ikke noget at sige til,,,,,,

Anmeld

27. januar 2010

9510

Findusinde skriver:

har købt min på babyhome.dk...

Okay det skal lige tjekkes,,, ved nemlig at han får penge i dåbsgave på søndag,, så køber jeg lige en stol for dem

Anmeld

27. januar 2010

Findusinde

mynord skriver:

Okay det skal lige tjekkes,,, ved nemlig at han får penge i dåbsgave på søndag,, så køber jeg lige en stol for dem

Jeg gav 299 for min, og købte et bord med for 99..

Anmeld

27. januar 2010

9510

Findusinde skriver:

Jeg gav 299 for min, og købte et bord med for 99..

Jeg vil også have bord med til min,,, Syns bare at de ser behagelige ud,, Og så kan han jo sidde selv nu, så den må være god til ham....

Bruger du din nu???

Anmeld

27. januar 2010

Findusinde

mynord skriver:

Jeg vil også have bord med til min,,, Syns bare at de ser behagelige ud,, Og så kan han jo sidde selv nu, så den må være god til ham....

Bruger du din nu???

Jeg bruger min meget.. Laura er rigtig stærk i nakken, så hun sidder rigtig rigtig fin i den.. Hun sidder i den når hun får skemad, og sidder der med legetøj når vi spiser.. Hun er rigtig glad for den.. Bare hun har legetøj og tudekop inden for rækkevidde.. Jeg er SÅ glad for jeg købte den..

Anmeld

27. januar 2010

9510

Findusinde skriver:

Jeg bruger min meget.. Laura er rigtig stærk i nakken, så hun sidder rigtig rigtig fin i den.. Hun sidder i den når hun får skemad, og sidder der med legetøj når vi spiser.. Hun er rigtig glad for den.. Bare hun har legetøj og tudekop inden for rækkevidde.. Jeg er SÅ glad for jeg købte den..

Det er også det jeg tænker,, for en højstol sidder han ikke ret godt i,, og bumboen ser ikke ud til at fylde så meget på bordet,,,, lige nu har vi en vippestol og den fylder halvdelen af bordet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.