Kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

Kristina V

Vi snarkker om at købe en kravlegård til lille mand.

Men er ret meget i tvivl om hvor meget man faktisk bruger den.. Ved Karoline brugte jeg den lidt, men der havde vi også hund..

Ved sku ikk helt om jeg gider invistere i en ny, hvis man bruger den minimalt.. Og de bruge jeg kan finde rund omkring er sku alligevel ret dyre i forhold til de er brugte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Tynen

Vores har faktisk aldrig været brugt.

Brugte den en enkelt gang til Stella og ellers bare til opbevaring af legetøj.
Ved Paw har vi faktisk heller ikke brugt den. Vi lagde ham deri en dag for sjov, men nej, det er slet ikke noget jeg ville anbefale nogen at købe.

Vores står nu og fylder.. Skal bare lige have taget mig sammen til at få skidtet solgt.

Anmeld

17. januar 2010

Lise

Da Simon var baby brugte jeg den i et par måneder, deromkring hvor han blev en smule mobil (ca 6-9 mdr). Så smed jeg ham deri når jeg skulle i bad f.eks. Det fungerede rigtig fint.

Har overvejet også om vi skal have én tidligere denne gang. Sådan et slags frirum for lillebror, når storebror vil stjæle hans legetøj eller slå eller hvad han vil. Sidst lejede vi den i Babysam - tror det kostede 70 kr om måneden. Kunne ikke drømme om at købe én - kun hvis det var en meget billig én (f.eks. på dba).

Anmeld

17. januar 2010

Anja

Vi har altid været glade for vores. Det er et godt fristed for baby, hvor der er aktivitet at se på, men ingen søskende der bliver for nærgående

Anmeld

17. januar 2010

Louise mortil4

Anja skriver:

Vi har altid været glade for vores. Det er et godt fristed for baby, hvor der er aktivitet at se på, men ingen søskende der bliver for nærgående

den låner jeg lige, det gælder nemlig også her hjemme.

Anmeld

17. januar 2010

BK

Har aldrig ejet en... Og ja har heller ikke savnet en...

Anmeld

17. januar 2010

Mie A

Vi købte en til Lærke - men det var kun fordi Simon jo kun var 15 måneder da hun blev født - og jeg var bange for hvad han kunne finde på. Til Simon havde vi ikke en og manglede den heller ikke, men da var Ea også 3½ år gammel.

Anmeld

17. januar 2010

Stumpen

Vi har aldrig haft en... Vi har bare brugt legetæpper på gulvet..

Anmeld

17. januar 2010

Marco2

Vi havde lånt én, men brugte den aldrig så den stod bare og fyldte...

Vi har også bare brugt legetæpper og så de der skum-puslebrikker

AG

Anmeld

18. januar 2010

Kristina V

Hmmm er lidt i tvivl.. i bruge også stort set kun legetæppe og skumklodserne..

Men ellers var det da en go ide at leje.. Der kan man vel altid køre ud og leje en... Det var en go ide..

Synes dem på dba og guloggratis, faktisk er ret dyre iforhold til deres stand.. Og dem som så er billige bor sååå langt fra en...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.