Kan i komme i tanke om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

bette

mikkel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Findusinde

mor_sabina skriver:

Herre nice Flips sov ikke så godt i varmen men ellers var humøret højt og maden fantastisk Har i kunnet holde varmen?

ORK ja da! Bortset fra vi har jaget pingvinerne væk hver eneste gang vi skulle udenfor en dør, grave en stk bil frem fra en snedrive og lillefisen ligner en søstjerne når hun skulle ud og sove så meget tøj har hun på.. Ellers har vi det godt, og jeg har overvejet at finde bikinien frem, for det er da ved at være temp til det..

Anmeld

17. januar 2010

mor_sabina

Findusinde skriver:

ORK ja da! Bortset fra vi har jaget pingvinerne væk hver eneste gang vi skulle udenfor en dør, grave en stk bil frem fra en snedrive og lillefisen ligner en søstjerne når hun skulle ud og sove så meget tøj har hun på.. Ellers har vi det godt, og jeg har overvejet at finde bikinien frem, for det er da ved at være temp til det..

Jeg har hørtrygter om babymøde i Hobro d. 7 feb?

Anmeld

17. januar 2010

Heidi.

mor_sabina skriver:

Navne med dobbel l i midten?

Jeg har en søn der hedder Phillip og kunne godt bruge nogle gode ideer hvis der kom en dreng engang.

Jullian er favorit, men det er også det eneste jeg kan komme i tanke om.

Kan i komme i tanke om nogle?

Det eneste jeg kan komme i tanke om er Phillipa.. men det er jo et pige navn, som min datter i øvrigt hedder

Anmeld

17. januar 2010

mor_sabina

Heidi. skriver:

Det eneste jeg kan komme i tanke om er Phillipa.. men det er jo et pige navn, som min datter i øvrigt hedder

Det er ellers fint, men Phillip er jo taget måske Phillipo

Anmeld

17. januar 2010

mor_sabina skriver:

Navne med dobbel l i midten?

Jeg har en søn der hedder Phillip og kunne godt bruge nogle gode ideer hvis der kom en dreng engang.

Jullian er favorit, men det er også det eneste jeg kan komme i tanke om.

Kan i komme i tanke om nogle?

Tjekkede lige  en navneside og fandt dem:

William, Villas, Sullivan, Sillas, Palle, Olliver, Nicollai, Millo, Mallik, Killian, Kalle, Emillio, Elliot, Ellias, Daniell, Allvin...

Anmeld

17. januar 2010

mor_sabina

Tjekkede lige  en navneside og fandt dem:

William, Villas, Sullivan, Sillas, Palle, Olliver, Nicollai, Millo, Mallik, Killian, Kalle, Emillio, Elliot, Ellias, Daniell, Allvin...

Tusind tak, så er jeg dækket ind hvis der skulle komme en lille dreng en dag Hvilken side`?

Anmeld

17. januar 2010

Findusinde

mor_sabina skriver:

Jeg har hørtrygter om babymøde i Hobro d. 7 feb?

Yup... Jeg regner med hvis vejret er til det, at jeg kommer med..

Anmeld

17. januar 2010

LinLin

William, Villum, Villads

Anmeld

17. januar 2010

mor_sabina

Findusinde skriver:

Yup... Jeg regner med hvis vejret er til det, at jeg kommer med..

Super

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.