Puttemareridt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. maj 2008

rlyn

For femte dag i træk har vi problemer med at putte Tristan.
Der har aldrig været problemer på det punkt før, men lige i øjeblikket er han fuldstændig hysterisk, når han bliver puttet.
Han bliver ved indtil han er så overophedet og højrød i hovedet, at vi tager ham op fordi vi er bange for han kollapser.
Vi er meget opmærksomme på, om det er spil for galleriet, altså at han har fundet ud af, at bliver han ved, så får han sin vilje.
Det kan vi nu ikke forstå, hvis det er, for han reagerer ikke på den måde på andre punkter. Han kan normalt sagtens finde sig i, at der bliver sagt nej.

Jeg tænker om det er en periode han er inde i? Er der andre med lignende problemer pt?

Knus
Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2008

MissLizzy

Nikolas har altid haft lidt svært ved at falde i søvn men nu har vi de sidste 2 måneder prøvet at give ham en lidt senere sengetid og ellers masser af faste rammer om aftenen. Men i de sidste 3-4 dage har han været rigtig strid igen og græder og bliver sur når han skal i seng. Der sker helt sikkert en masse for ham for tiden udviklingsmæssigt, så jeg tænker det måske er et tigerspring med de medfølgende vanskeligheder? Og så krydser jeg ellers finger for at det snart bliver godt igen. Ellers er han rigtig glad for tiden og der sker virkelig noget med hans udvikling, der kommer nye ord og lyde til hver dag og han forstår stort set alt vi siger til ham og beder ham om.

håber I snart bliver gode til at putte igen.
Knus
Lisbeth

Anmeld

5. maj 2008

Munder

Hej Rikke

Jeg vil ikke sige, at Andrea er hysterisk ved puttetid, men det kan for tiden godt tage rigtig lang tid at falde i søvn (op til 1 time).

Så "taber" hun sutten ud af sengen, så puden osv>(>(>( Hver gang kalder hun for at vi skal komme og hjælpe. Jeg tror altså det har noget at gøre med, at det er lyst udenfor, og de små lige skal vænne sig til det. De kan jo ikke huske sidste år;)

De er jo oså ved at blive rigtig bevidste om alt!

Jeg ved ikke, hvor meget hjælp dette svar er, men jeg tror bare, at jeg ville sige, at Andrea også er blevet sværere at lægge om aftenen:$

(H) Dorte

Anmeld

6. maj 2008

Doktor Doolittle

Hej Riksen

Jeg tror også godt det kan være et led i deres udvikling. W blev sværere at putte for nogle mdr. siden, han begyndte at græde meget hvilket han ikke har gjort før. Så indførte vi at vi satte ham i sengen men lod lyset være tændt, så han kunne ligge og læse, lege med en bil eller hvad han nu havde lyst til. Ca. tyve minutter senere gik vi ind til ham og sagde godnat og lagde dynen på ham, og så ville han gerne sove. Nu er han nem at lægge igen
:)

Håber jeres aftener snart bliver hugge-puttelige igen :)
(H) fra Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.