Er det kun mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

ivfmarie

Altså... Jeg så godt Bamse's statusbesked på FB, og tænke at det var lidt sjovt.. Jeg forestillede mig at det var en eller anden form for intern kamp - måske med manden?

Men nu hvor jeg ved at det er en af de her evindelige "fb-gags" , så synes jeg ikke det er så sjovt endda... ej, ok.. lidt sjovt måske. Men kun fordi Susan slikkede en banan fordi hun er fantastisk - det er hun nemlig!

Marie, med blå trøje, der ville ønske at jeg var født den 13.juli 1975

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Susan1978

ivfmarie skriver:

Altså... Jeg så godt Bamse's statusbesked på FB, og tænke at det var lidt sjovt.. Jeg forestillede mig at det var en eller anden form for intern kamp - måske med manden?

Men nu hvor jeg ved at det er en af de her evindelige "fb-gags" , så synes jeg ikke det er så sjovt endda... ej, ok.. lidt sjovt måske. Men kun fordi Susan slikkede en banan fordi hun er fantastisk - det er hun nemlig!

Anmeld

17. januar 2010

Stumpen

ivfmarie skriver:

13.juli er også en god fødselsdato -der er min datter og jeg nemlig født

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.