kravlegård

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.115 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

FruEllingsen

købte i det???

og synes i den var god at have??

Kan ikke helt finde ud af om jeg synes vi skal have en kravlegård

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Corn

Første gang brugte jeg den ikke, men havde tremmesengen i stuen til at stille liften i, så hunden ikke var i hovedet af baby hele tiden.

Anden gang brugte vi kravlegård som et sted, hvor baby havde fred og førsteret til at være. og så kom der ikke så mange hundehår i legetøjet.

Her tredje gang bruger vi nok også kravlegård, for med to vildbasse-brødre i aldrene 3 og 5 får lille nok meget brug for et fredet område, og så kravler man heller ikke hen og spiser storebrødrenes legetøj, som kan være små dele

Anmeld

17. januar 2010

luckas-mor

vi har fået en kravlegård a min faster.. hun brugte den slet ikke men som min mor også siger, ska man lige på toilettet er den rar at have, og vi har også hund og han vil nok ikk lige ku forstå at lilleprinsen ikke rigtig ville ku lege med ham, og hunden ska efter mit hoved jo ikk ha lov a gi den lille etagevask bar fordi jeg ska på toilet

hehe men altså det er jo meget individuelt.. men vi kommer nok til a bruge vores

ved ikk lige om det var nogen hjælp..

natascha 35+6

Anmeld

17. januar 2010

smokin

Jeg vil gerne købe en kravlegård fordi vi har to store slædehunde, der helt sikkert ikke kan lade baby være.

De ELSKER børn! Så vil helt sikkert bruge det om "helle" for baby. 

Anmeld

17. januar 2010

LinLin

Nej, det havde jeg ikke og har heller ikke tænkt mig at købe en denne gang. Kan overhovedet ikke se den er nødvendig og så fylder den helt vildt meget. Jeg havde et aktivitetstæppe eller hvad det hedder - det kunne pakkes væk!

Kan godt forstå man kan have brug for en hvis man, som andre skriver, har hund, men ellers kan jeg altså ikke se den er uundværlig

Anmeld

17. januar 2010

LauraLW

Vi har en gammel en, som går i arv i familien. - Og selvom vi ikke har mange kvadratmeter, så prioriterer vi at finde plads til den. Det er en god måde at lave en hyggelig hule til baby med hendes ting og sager (så de ikke ligger alle mulige andre steder), en god mulighed for at holde styr på hvor hun er hvis man hurtigt skal på wc, og et godt sted for hende at tage en lur i løbet af dagen.

Havde nok også prioriteret at købe en, hvis ikke vi kunne låne/arve.

Laura

Anmeld

17. januar 2010

Kløver

Drømmer skriver:

købte i det???

og synes i den var god at have??

Kan ikke helt finde ud af om jeg synes vi skal have en kravlegård

Vi er jo stadig under kategortien:prøver at blive gravide. Men ville da også give min del med Vi vil have en kravlegård og har tænkt os at have det fra start, grunden er vi har en hund og vi bor i 3 etager, og synes det er rart at have et sted at lægge den lille, når man er i stue/køkken området. ovenpå er der jo baby-værelset og selvom man har liften, vil man jo gerne når de begynder at blive et par måneder og bedre kan lege, at de kan bevæge sig mere frit

Skal den lille sove i liften, kan liften jo også snilt ligge i kravlegården og derfor være hævet over gulvet

Anmeld

17. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Vi har ikke haft en og har heller ikke savnet at have en.

Men vi har selvfølgelig heller ingen dyr.

Anmeld

17. januar 2010

RumlesMor

Vi købte ikke en decideret kravlegård, men vi købte en rejseseng - som vi faktisk endte med at bruge som kravlegård derhjemme.

Det var rart at kunne lægge baby i et lukket område, når man selv skulle ud af rummet.

Anmeld

17. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Vi har købt en kravlegård og jeg tror vi kommer til at bruge den..

God ting, når man liiige skal ud i køkkenet eller badeværelset, uden at tage ham med.. Og så kan han lege deroppe, når han bliver ældre.. Men nu må vi se om vi kommer til at bruge den, vides jo ikke endnu, men jeg købte i hvert fald en af den grund!

Knus 33+4...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.