Ikke så lækkert (bussemænd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.233 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

Leneur

Jeg kan ikke få min datters bussemænd ud. Har prøvet med at dryppe med saltvand og smøre vaseline omkring hendes næse men de bliver ved med at sidde fast og jeg kan jo ikke få en lillefinger ind i hendes små næsebor, så håber i har et nyt trick der virker på det. Hun er ikke forkølet men jeg kan mærke på hende at det irriterer hende. Hun er 4 1/2 måned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Ayasmor

Leneur skriver:

Jeg kan ikke få min datters bussemænd ud. Har prøvet med at dryppe med saltvand og smøre vaseline omkring hendes næse men de bliver ved med at sidde fast og jeg kan jo ikke få en lillefinger ind i hendes små næsebor, så håber i har et nyt trick der virker på det. Hun er ikke forkølet men jeg kan mærke på hende at det irriterer hende. Hun er 4 1/2 måned.

Har du prøvet med en vatpind. evt. de store, der ikke kan komme helt op i næsen i tilfælde af at hun skulle rykke hovedet?

Anmeld

17. januar 2010

brummeline

du kunne prøve med en pipette, det virker og er hurtigt overstået

Anmeld

17. januar 2010

Leneur

Ayasmor skriver:

Har du prøvet med en vatpind. evt. de store, der ikke kan komme helt op i næsen i tilfælde af at hun skulle rykke hovedet?

Det må jeg lige prøve. Håber det virker og tak for svar.... :-)

Anmeld

17. januar 2010

Ayasmor

Leneur skriver:

Det må jeg lige prøve. Håber det virker og tak for svar.... :-)

Det var så lidt.. det har jeg ihvertfald gjort med min datter.. evt. en smule fugtig, så den ikke kradser så meget.. Held og lykke med bussemandsfiskeriet...

Anmeld

17. januar 2010

Pernille Sand Jensen

Her hos os har en næsesuger altid været effektiv.

Hvis man bruger den fra de er helt små, bliver de vant til det og til sidst er de helt stille, når man gør det, for de ved, at det hjælper.

Med en datter på 4½ måned også kaldet Silje. Det er da lidt pudsigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.