Hjælp os..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

lib1982

Jeg har stemt på Julie af 2 årsager:

bryder mig ikke om navne der kan staves på flere måder (Nanna og Nana) - hedder slev Christensen til efternavn og HOLD da op hvor er jeg tit blevet spurgt om det er med Ch eller K - så nu er jeg helt holdt op med at bruge det

... og Liva... ja beklager, synes faktisk det er et sødt navn, men nu er det sådan at der ligger 2 supermarkeder her i Kolding som hedder Liva og KAN simpelthen ikke få tanken "Liva=dagligvarer" ud af mit hoved!!!

Desuden er der ca. 1 million små piger som hedder Liva i øjeblikket synes jeg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

gittn

Julie = meget feminin person og stædig

Nanna = en der er meget socila med mange venner og sjov

Liva = feminin, kreativ og stille

Det er de associationer jeg får når jeg høre navnene. Jeg stemte Julie da de små piger jeg kender der hedder Julie virkelig er nogle små prinsser. Jeg syntes faktisk Liva er et meget populært hos små børn vi havde 3 i en vuggestue jeg arbejdet for ca 2år siden. 

Anmeld

19. januar 2010

Unalisa

jeg har stemt på liva. sødt navn

Anmeld

27. januar 2010

Mor til L&S

Tak til alle Jer som har været med til at stemme

Anmeld

27. januar 2010

TbCp

gittn skriver:

Julie = meget feminin person og stædig

Nanna = en der er meget socila med mange venner og sjov

Liva = feminin, kreativ og stille

Det er de associationer jeg får når jeg høre navnene. Jeg stemte Julie da de små piger jeg kender der hedder Julie virkelig er nogle små prinsser. Jeg syntes faktisk Liva er et meget populært hos små børn vi havde 3 i en vuggestue jeg arbejdet for ca 2år siden. 

Hihihi så skulle du lige møde min Liva hun er vist lige modsat de ting du tænker når du hører navnet

Anmeld

27. januar 2010

Gittemor09

Jeg har stemt på Liva.. det er specielt, og det er ikke noget man hører hver dag

Anmeld

27. januar 2010

TbCp

Jeg har stemt Liva, elsker navnet og har selv en dejlig Liva.
Men Julie er også et rigtig fint navn som vi selv havde oppe at vende da vi skulle finde et navn

Anmeld

2. februar 2010

N&N

Af de 3 kan jeg bedst lide Nanna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.