Babyer og orm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.058 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Anonym trådstarter

Kan babyer godt få orm?

Min datter på 4 mdr har fået sådan nogle små sorte "streger" i hendes afføring og jeg tænker på om det kan være orm eller om det bare er fordi vi så småt er begyndt at forsøge os med mos og vælling ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Prøv at læse dette og se om der er lighedder

http://www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/boerneorm.htm

Anmeld

16. januar 2010

Enayia

Det kunne lyde som børne orm, men børne orm er hvide. Små hvide ca 3-5mm lange eller nogle gange mindre. De sidder i barnets afføring og kan give en masse kløe bagtil. De er især til gene om natten.

Anmeld

16. januar 2010

Anonym trådstarter

De her er sorte, men jeg tror nu alligevel lige jeg vil få en læge til at kigge på det så, for bortset fra farven lyder det meget ens...

Anmeld

16. januar 2010

Enayia

Anonym skriver:

De her er sorte, men jeg tror nu alligevel lige jeg vil få en læge til at kigge på det så, for bortset fra farven lyder det meget ens...

Kan du se om det er noget der bevæger sig?

Anmeld

16. januar 2010

Enayia

Nå ja, har dit barn fået noget med banan i? læste lige på et andet forum det godt kan give nogle sorte trævler i afføringen, om ikke andet er der nogle andre der har skrivet noget lig det du siger efter deres barn er kommet over til mere "fast" føde

Anmeld

16. januar 2010

BOBS

sådan ser det også ud her og er især efter banan...og kom da hun startede på fast føde

som en anden beskriver har jeg fået af vide at orm også skulle medføre andre gener....

Anmeld

16. januar 2010

Anonym trådstarter

Hun har fået bananmos flere gange i løbet af den sidste uge, så det kan vel være det hvis i siger at det giver "sorte trævler" ?

PYyyhh, det håber jeg altså!

-Og nej, har ikke set noget der har bevæget sig, selvom jeg nærmest har stået med næsen helt nede i bleen for at tjekke..   

Anmeld

16. januar 2010

BOBS

det lyder helt sikkert som efter banan mos og ikke orm ....som en anden også skriver er de hvide....min datter er ca et år, og har stadig "små sorte" når hun har spist banan...

Anmeld

16. januar 2010

Anonym trådstarter

-Ånder lettet op!

Så lyder det ikke til at der er noget at være nervøs for alligevel

Tak for jeres hurtige svar fra en bekymret pylre-mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.