mortil3dejligepiger skriver:
Hej.
Jeg var så uheldig at starte det nye år med at abortere
. Ved undersøgelse på skadestuen sagde lægen, han mente, jeg selv kunne bløde det ud. Og det virker også sådan. Mit HCG d. 2/1 var ml. 1400 og 1500. 5 dage efter var det faldet til 689 og en uge efter denne måling var det faldet til 34. Så det er rart.
Dog bløder jeg stadig en del. Synes det er mærkeligt, det bliver ved, når nu tallet er så lavt. Det må da være nede på omkring 0 nu (34 var fra i onsdags), men jeg bliver ved med at bløde.
Hvornår stoppede Jeres?
Havde tænkt det måske kunne være mens. der var kommet i forlændelse. Men jeg har ingen mens.smerter, så det kan det vel ikke være? Det plejer jeg normal at have.
Åh, vil bare gerne snart stoppe med at bløde og være "normal" igen og kunne gå igang med at lave en lille ny baby igen
.
God aften!!
Hej!
Ked af at høre med din abort. Det er IKKE sjovt!
Jeg aborterede selv i begyndelsen af december og blødte i 14 dage bagefter. Fik så en medicinsk abort, fordi mine hcg tal steg en lille smule og resten ikke ville "ud af sig selv". Derefter blødte jeg igen i 6 dage. Mellem de 14 og 6 dage havde en en uge hvor jeg ikke blødte.
Jeg forhørte mig på sygehuset, om den sidste blødning kunne være mens, da den føltes sådan. Men svaret var, at så længe man har hcg i kroppen, er man ikke inde i normal cyklus og kan derfor ikke få mens. Mine tal var i mandags nede på 67 og håber...håber, håber den er i 0 på mandag.
Tror bare du må væbne dig..og ellers spørg din læge for en sikkerheds skyld. Men mener én af lægerne i mit forløb fortalte man kunne bløde i helt op til 3 uger..
Håber snart du er videre og klar til nyt "forsøg" igen.
Jeg må desværre først give mig i kast med nyt baby projekt om 3 mdr. pga. den medicinske abort, total øv!
Knus