mayapigen skriver:
Okay nu har jeg lige været ude og kigge i Baby Sam på barnevogn, seng, puslebord, dyner, madres, sengetøj, lift.... Jeg kunne blive ved. Er jo sindsygt så høj en pris jeg endte på... Så er det jeg tænker, er jeg bare den eneste der gerne vil spare lidt, og se om de har nogle af tingene billiger, andre steder? Hvís jeg ikke er den eneste der tænker sådan, hvor og hvad har i så gjort? For man vil jo stadig gerne have et smukt baby værelse, og ikke gå ned i udstyr og kvalitet... 
Vi har valgt at købe brugt, for at spare penge, det eneste vi har købt fra nyt er noget tøj og en autostol (da vi under ingen omstændigheder vil gå på kompromis med sikkerheden).
Ellers har vi fået en masse brugt tøj som intet fejler og er i flot stand, vi har brugt ca 500,- på nyt tøj (bodyer og lidt bluser og hvad vi ellers manglede)
Vi har fået en helt ny barnevogn af mine forældre, så der skal vi heldigvis ikke bruge penge.
Jeg fandt osse tremmeseng og puslekommode i babysam og var helt forelsket, men da kæresten satte foden i jorden og nægtede at give 3700 for dem blev jeg nødt til at gøre andet, og jeg søgte på nettet efter dem og fandt dem brugte men i super stand. Efter lidt forhandlinger med sælgeren endte jeg med at få begge dele til kun 900,- så der sparede vi 2800. - dog lejede vi en trailer til 125,- så vi ku hente dem.
Vi valgte at købe madras til tremmeseng i Ikea, men da vi var i tvivl om hvilken madras vi skulle have pga stor prisvariation valgte vi et alternativ, så vi tog den næst-billigste madras med den dyreste topmadras.
Prøv at søg på nettet efter brugte ting, du kan som regelt godt få en rigtig god pris