Baby Sam?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.513 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Liljesilas

Okay nu har jeg lige været ude og kigge i Baby Sam på barnevogn, seng, puslebord, dyner, madres, sengetøj, lift.... Jeg kunne blive ved. Er jo sindsygt så høj en pris jeg endte på... Så er det jeg tænker, er jeg bare den eneste der gerne vil spare lidt, og se om de har nogle af tingene billiger, andre steder? Hvís jeg ikke er den eneste der tænker sådan, hvor og hvad har i så gjort? For man vil jo stadig gerne have et smukt baby værelse, og ikke gå ned i udstyr og kvalitet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mayapigen skriver:

Okay nu har jeg lige været ude og kigge i Baby Sam på barnevogn, seng, puslebord, dyner, madres, sengetøj, lift.... Jeg kunne blive ved. Er jo sindsygt så høj en pris jeg endte på... Så er det jeg tænker, er jeg bare den eneste der gerne vil spare lidt, og se om de har nogle af tingene billiger, andre steder? Hvís jeg ikke er den eneste der tænker sådan, hvor og hvad har i så gjort? For man vil jo stadig gerne have et smukt baby værelse, og ikke gå ned i udstyr og kvalitet... 

vi har købt stort set alt vores i en lokal butik der hedder Børnebiksen... Vi har fået klækkelige rabatter og har sparet mange tusind kroner

så hvis I har nogen lokale butikker, så tag ind og snak med dem om en god pris

du kan sammenligne priser på mange varer på www.pricerunner.dk, så kan du se om varerne er billigere på nettet eller i andre butikker... Det er en god idé at gå på prisjagt! der er mange penge at spare

Pøj pøj med det!

Knus Caroline 34+1

Anmeld

16. januar 2010

Lise

Babysam er nok det ultimativt dyreste sted at handle baby- og børneudstyr!

Find tingene på nettet og sammenlign priser. Mange møbler kan med fordel købes i IKEA, Jysk og lignende. Tøj findes i netbutikker. Og større udstyr som klapvogn, autostol mv. kan med fordel købes via Ebay i Tyskland eller England.

Anmeld

16. januar 2010

dorthemus

Jeg har selv købt en brugt Emmaljunga barnevogn til 2000 kr. og den tror jeg både Runa og jeg bliver glade for. Jeg tjekker meget priser på nettet og sammenligner og forhører mig herinde på Baby.dk...for det ER dyrt at købe ind til baby og da jeg er alene har jeg ikke råd til mange fejlkøb

Tøj venter jeg med til det sidste når jeg har en idé om hvor stor hun er ved fødslen.

Knus dorthe

21 + 6

Anmeld

16. januar 2010

Liljesilas

Caroline86 skriver:

vi har købt stort set alt vores i en lokal butik der hedder Børnebiksen... Vi har fået klækkelige rabatter og har sparet mange tusind kroner

så hvis I har nogen lokale butikker, så tag ind og snak med dem om en god pris

du kan sammenligne priser på mange varer på www.pricerunner.dk, så kan du se om varerne er billigere på nettet eller i andre butikker... Det er en god idé at gå på prisjagt! der er mange penge at spare

Pøj pøj med det!

Knus Caroline 34+1

1000 tak, det vil jeg prøve... Dejligt at høre jeg ikke er den eneste der tænker på prisen.

Anmeld

16. januar 2010

MoarTNoah

mayapigen skriver:

Vi har valgt at købe brugt, for at spare penge, det eneste vi har købt fra nyt er noget tøj og en autostol (da vi under ingen omstændigheder vil gå på kompromis med sikkerheden).

Ellers har vi fået en masse brugt tøj som intet fejler og er i flot stand, vi har brugt ca 500,- på nyt tøj (bodyer og lidt bluser og hvad vi ellers manglede)

Vi har fået en helt ny barnevogn af mine forældre, så der skal vi heldigvis ikke bruge penge.

Jeg fandt osse tremmeseng og puslekommode i babysam og var helt forelsket, men da kæresten satte foden i jorden og nægtede at give 3700 for dem blev jeg nødt til at gøre andet, og jeg søgte på nettet efter dem og fandt dem brugte men i super stand. Efter lidt forhandlinger med sælgeren endte jeg med at få begge dele til kun 900,- så der sparede vi 2800. - dog lejede vi en trailer til 125,- så vi ku hente dem.

Vi valgte at købe madras til tremmeseng i Ikea, men da vi var i tvivl om hvilken madras vi skulle have pga stor prisvariation valgte vi et alternativ, så vi tog den næst-billigste madras med den dyreste topmadras.

Prøv at søg på nettet efter brugte ting, du kan som regelt godt få en rigtig god pris

Anmeld

16. januar 2010

MorTilSnartFire <3

KatrineR skriver:

Vi har valgt at købe brugt, for at spare penge, det eneste vi har købt fra nyt er noget tøj og en autostol (da vi under ingen omstændigheder vil gå på kompromis med sikkerheden).

Ellers har vi fået en masse brugt tøj som intet fejler og er i flot stand, vi har brugt ca 500,- på nyt tøj (bodyer og lidt bluser og hvad vi ellers manglede)

Vi har fået en helt ny barnevogn af mine forældre, så der skal vi heldigvis ikke bruge penge.

Jeg fandt osse tremmeseng og puslekommode i babysam og var helt forelsket, men da kæresten satte foden i jorden og nægtede at give 3700 for dem blev jeg nødt til at gøre andet, og jeg søgte på nettet efter dem og fandt dem brugte men i super stand. Efter lidt forhandlinger med sælgeren endte jeg med at få begge dele til kun 900,- så der sparede vi 2800. - dog lejede vi en trailer til 125,- så vi ku hente dem.

Vi valgte at købe madras til tremmeseng i Ikea, men da vi var i tvivl om hvilken madras vi skulle have pga stor prisvariation valgte vi et alternativ, så vi tog den næst-billigste madras med den dyreste topmadras.

Prøv at søg på nettet efter brugte ting, du kan som regelt godt få en rigtig god pris

Jeg har gjort det samme

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Lise skriver:

Babysam er nok det ultimativt dyreste sted at handle baby- og børneudstyr!

Find tingene på nettet og sammenlign priser. Mange møbler kan med fordel købes i IKEA, Jysk og lignende. Tøj findes i netbutikker. Og større udstyr som klapvogn, autostol mv. kan med fordel købes via Ebay i Tyskland eller England.

Lige præcis. Jeg vil også sige at man kan finde rigtig gode dyner og madrasser til billige penge i Jysk, for jeg synes også det er vigtigt, at bebs får allergivenlig madras og dyne

Anmeld

16. januar 2010

Liljesilas

Ja jeg var også bare forælsket i alle de fine ting, og så måtte jeg efter en snak med manden, erkende at vi måtte købe det billiger...

Jeg har det sådan at tøj kan man få vildt fedt i H&M, så det køber jeg lidt af, ud over alt det vi får af familien. Men resten skal jeg på udkig efter.

Hvad har Ikea enlig af børne udstyr? Har de alt, og er de meget billige?

Anmeld

16. januar 2010

3drenge

Vi har købt det meste gennem i Gul&Gratis. Både en lille babyseng (150kr), tremmeseng (400kr), loftsvugge (250kr), puslebord (350kr)og barnevogn. Det hele ser ud som nyt. Barnevognen er en Odder, ville ikke ha haft råd til sådan en, hvis den var ny, men fandt den nu til 2800kr med lift, sele og taske og man kan ikke se den er brugt. 

Synes vi har fået nogle rigtige lækre ting for under 4000kr

Har købt en masse farvestrålende og gode ting i IKEA til at skabe hygge i værelserne.

Køber (og sælger) det meste af tøjet på www.trendsales.dk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.