Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja vi har lidt brug for inspiration til drengenavne.
Vi vil gerne have et alm. dansk navn til vores dreng.
Og det skal ikke være for svært for andre at udtale, eller stave...
Vil i ikke komme med nogle forslag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har nogle stykker jeg rigtig godt kan li´
Marcus
Nicklas
Bastian
oooork, der er jo MANGE! har I prøvet at kigge i navnebøger?
"Et almindeligt dansk navn" er jo en ret bred kategori, der kan man både finde navne som Jørgen, Gregers, Herbert, Poul, Peter, Jens, Christian, Oliver, William, Nikolaj osv osv.
ja, synes bare det er uoverskueligt med sådan en navnebog. hehe....
Drømmer skriver: ja, synes bare det er uoverskueligt med sådan en navnebog. hehe....
ja det er det faktisk også
denne her hjemmeside har jeg brugt VIRKELIG lang tid med at sidde og søge i, det er ret sjovt at man kan se hvor mange der har fået navnet og hvorhenne i landet der er flest der hedder det
www.mitbarnsnavn.dk
Drømmer skriver: Ja vi har lidt brug for inspiration til drengenavne. Vi vil gerne have et alm. dansk navn til vores dreng. Og det skal ikke være for svært for andre at udtale, eller stave... Vil i ikke komme med nogle forslag
Hvad hedder I selv? Og hvad kommer han evt. til at hedde til mellemnavn/efternavn? Det synes jeg har meget at sige nemlig!
Tjuhl skriver: ja det er det faktisk også denne her hjemmeside har jeg brugt VIRKELIG lang tid med at sidde og søge i, det er ret sjovt at man kan se hvor mange der har fået navnet og hvorhenne i landet der er flest der hedder det www.mitbarnsnavn.dk
Den side tror jeg vist hellere jeg må kigge nærmere på
FrkT skriver: Hvad hedder I selv? Og hvad kommer han evt. til at hedde til mellemnavn/efternavn? Det synes jeg har meget at sige nemlig!
Jeg hedder søs, og min kærestre hedder Michael.
Vi har snakket om at han skal hedde Finn til mellem navn. ( det hedder min kæreste til mellemnavn + hans morfar, oldefar osv. hele vejen op) men det er ikke helt bestemt endnu
Drømmer skriver: Jeg hedder søs, og min kærestre hedder Michael. Vi har snakket om at han skal hedde Finn til mellem navn. ( det hedder min kæreste til mellemnavn + hans morfar, oldefar osv. hele vejen op) men det er ikke helt bestemt endnu
Hvad med:
Lucas ?
Elsker det navn, bare for mange der hedder det i min familie
Oliver
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128