barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

FruEllingsen

hvor langt var i henne da i bestilte jeres barnevogn.

Og hvilken en faldt valget på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

FruEllingsen

lige et ekstra spørgsmål. hentede i barnevognen før eller efter fødslen??

Anmeld

16. januar 2010

LinLin

Kan overhovedet ikke huske hvornår vi købte den! et sted mellem uge 20 og 30... Hentede den først efter fødslen.

Anmeld

16. januar 2010

dorthemus

Jeg købte en brugt Emmaljunga for et par måneder siden og den står hos mine forældre..vil ikke have den herhjemme, lidt overtroisk er man vel altid

Knus Dorthe

21 + 6

Anmeld

16. januar 2010

@spire

Bestilte min i da jeg var i 32. uge og henter den efter fødslen..

Endte med at købe den hvor jeg fik mest for pengene, og hvor flest af mine kriterier for en vogn blev opfyldt.. - Kan ikke rigtig huske hvad mærket hedder, men det en høj lang barnevogn med klapvognssæde til samt lift og pusletaske og div. net for 4995

Anmeld

16. januar 2010

Malene84

Jeg var meget tidligt ude - tror højst jeg har været i uge 14 el. 15  det kriblede mig i mig, for at komme afsted og kigge. og da vi så endelig fandt en model til tvillinger, vi godt kunne lide - ja så var der bare ingen vej tilbage. vi fandt den, bestilte den og betalte så et beløb på 500 kr dep. - dem får vi så igen hvis der skulle ske noget hen ad vejen. Vi har aftalt af mine svigerforældre skal hente den hjem til dem (og først der skal vi betale restbeløbet), og der skal den stå til EFTER jeg har født - lidt overtroisk er man vel. hehe

Anmeld

16. januar 2010

Lise

Vi bestilte barnevogn umiddelbart efter MD scanning (ikke denne graviditet), så omkring uge 20, og den blev hentet i butikken dagen efter fødslen.

Valget faldt på en Odder Olympia Soft med Xdream stel.

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Jeg mener jeg var i uge 31, da vi købte barnevogn. Valget faldt på en Emmaljunga Big Star Supreme med Uniq stel både pga. kvalitet, design, vægt og funktionalitet og jeg har absolut ikke fortrudt valget.

Vi hentede den hjem efter jeg havde født, for så stod den ikke og fyldte herhjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.