man sender sin mand 3 dage til Esbjerg lige oveni ens ægløsning 
ja sgu...det har jeg gjort, og vi kom først i tanker om det lige inden han skulle ud af døren. det var faktisk ret morsomt, for det er en af de eneste måneder i denne her snart 3 år lange kamp, hvor vi IKKE har regnet ægløsning ud og aflyst ALT for at kunne knalde igennem når den kom 
vi har dog, for at forsøge at få VORES sexliv tilbage efter et år med IUI behandlinger og inden vi går et nyt år imøde med IVF behandlinger, haft en såkaldt knaldeaftale i denne måned. Den består meget simpelt i, at vi skal knalde hver anden dag. ja...det lyder måske rigtig træls og skema-agtigt, men når jeg er i behandling, kan jeg slet ikke have almindelig sex pga smerter i underlivet og derfor havde vi i oktober sex 1 gang og i november 0 gange. i december knaldede vi igen kun 1 gang, og det hang rigtig meget sammen med, at det er hamrende svært at "huske at gøre det", når nu man er vant til at man ikke kan.
Knaldeaftalen har virket fantastisk herhjemme! det er for det første helt vildt hyggeligt at knalde med Søren og dejligt, bevares!, men det gør også at båndet imellem os er blevet styrket endnu mere...man er bare lidt mere kærlig hele tiden, fordi man føler sig meget tættere på hinanden.
juhuuu! længe leve knalderiet - også selvom vi allesammen godt ved, at det IKKE er sådan de små børn blir til 
Anmeld