hmmmmmm den der nye maskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

329 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Loggidut

den er jeg sgu ikke så fasineret af som jeg rigtig gerne ville være, og det kommer sgu da nok til at lyde som brok, men det er det ikke!

Den gamle maskine kørte jo både med krogen i maskinen, og også med skålen, i hver sin retning, så den bankede alt dej godt og grundigt sammen, men det gør den her nye ikke???

Jeg har til morgen banket franskbrød sammen, og alt dejen endte med at være kørt op omkring krogen...drøn irreterrende!

så forsøgte jeg mig lige med dej til vaniljekranse, og margarinen var så blødt at man skulle tro det var løgn, men ak og ve, den her maskine kan ikke samle dejen, hverken med den ene eller den anden krog på...og det fatter jeg ikke!

Mortil4??? Hvordan forholder det sig med din maskine?

Jeg savner at kunne have to kroge monteret på samme tid i maskinen, som i den gamle, hvor den ene krog samlede op og den anden kørte af igen...forstår du?

jeg savner faktisk også en brugsforvirring til den, sådan en var der så vidt vi kan se ikke med, kun til kødhakkeren og blenderen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Louise mortil4

min har også lidt problemer med at samle dej til pebernødder og den slags, men det plejer at samle sig til sidst, hvis man stopper maskinen en gang lige i starten og skraber tingene ned i skålen igen, også skal man helst lave større portioner af gangen, den er ikke god til små portioner. Så virker det også bedst hvis margarinen er kold og hård sys jeg.

Franskbrøds dej har jeg ikke de store problemer med, jeg putter alt melet ned på en gang også får den ellers lov til at stå og snorre indtil dejen er jøvn. Jo den kan godt kravle op af krogen, men så plejer min dej at være færdig også skraber jeg den bare af og stiller til hævning.

I starten var jeg også svært trat af min og overvejede voldsomt at skifte over til den gamle igen, men efter jeg har lært den at kende vil jeg slet ikke tilbage. 

Hmm der skal da være en brugsforvirring til den. Bum bum mon min virker til din også og kan jeg mon lige finde den igen og hvordan får du den lige..... ser lige om jeg ikke kan finde en løsning så du måske kan få en kopi af min hvis den kan bruges?

Ja det kunne være super godt med 2 kroge, det ville være et hit i alle maskiner tror jeg.

Anmeld

16. januar 2010

Loggidut

nu går manden lige ud og endevender kassen på ny! den skal jo være der.

ellers går jeg til min bror der har solgt mig den, så får han lige en over næsen!

Der kan så også være opstået det problem, at da jeg kommer hjem med den, så flår manden den ud af pakken, og begynder at kigge alle delene igennem, lol...lidt lige som dengang med vores parasol i sommers, hvor jeg endte ud med at ´have fået to parasoller for samme pris....lol...

Alt sammen fordi manden ikke kunne komme hurtig nok til!

Anmeld

16. januar 2010

Louise mortil4

er det mon en svaghed ed mænd, sådan gør min mand også  vil altså selv tak

Anmeld

16. januar 2010

Loggidut

og den er fundet!

Anmeld

16. januar 2010

Louise mortil4

det var godt i fik den fundet inden resten af indpakningen røg videre i systemet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.