super nova

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

nilletøz

Hejsa...

Da Lukas var kommet il verden, sku vi jo have nogen babyalarmer... ja det blev så super nova, og det har jeg VIRKELIG fortrudt!!!!

Har kun haft problemer med dem...

Jeg har hørt fra andre her inde, at de er glad for deres... fint nok...

Mne nu er vores igen begyndt at driller, den bipper hele tiden, og siger den er low (lav for batteri) ok vi sætter den til opladning, men alligevel bipper den..
Jeg er ved at få bip over den, bliver ved..

jeg tænke på, om man måske kunne købe ny batterier til dem, de kunne jo være de var slidte...

Så er der nogen der ved om man kan de, altså købe nye batterier?????

Hlælp mig inden jeg for biiip på hjernen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Hertzum77

Jeg arvede et sæt alarmer fra super nova, den gamle sorte model og der kunne jeg sagtens købe nye batterier. Jeg købte dem i kære børn. De sagde at de altid havde dem på lager.

Anmeld

18. januar 2010

nilletøz

Hertzum77 skriver:

Jeg arvede et sæt alarmer fra super nova, den gamle sorte model og der kunne jeg sagtens købe nye batterier. Jeg købte dem i kære børn. De sagde at de altid havde dem på lager.

Ok. tak...
Så vil jeg se om jeg kan finde frem til hvor der ligger en butik...

Hmmm godt man har nettet..!!

takker

Anmeld

18. januar 2010

LotteGabriella

nilletøz skriver:

Hejsa...

Da Lukas var kommet il verden, sku vi jo have nogen babyalarmer... ja det blev så super nova, og det har jeg VIRKELIG fortrudt!!!!

Mne nu er vores igen begyndt at driller, den bipper hele tiden, og siger den er low (lav for batteri) ok vi sætter den til opladning, men alligevel bipper den..

jeg tænke på, om man måske kunne købe ny batterier til dem, de kunne jo være de var slidte...

det gjorde vores også i starten, indtil jeg fandt ud af at jeg ikke havde fået sat dem ordentligt  ned i opladeren jeg fandt ud af at det skal give et lille klik før de står rigtigt det var bare et lille fif i tilfælde af at det er det samme med jer....så I ikke går ud og køber nye batterier for måske ingenting I vores skal man sætte dem ned i og så lige give et lille tryg ligesom man vil hive den bagover eller hvad man kan sige...

pøj pøj med dem

Anmeld

18. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
nilletøz skriver:

Hejsa...

Jeg har haft mine babyalarmen (Super Nova) i 2 1/2 år og jeg har ALDRIG haft problemer med dem. De har været et utal af gange på jorden og der er intet sket. Jeg har dog lige måtte investere i et nyt batteri til den ene og det kostede 150 kr. i Danmarks Børn.

Husk, at der er 2 års garanti på dem. Så måske du skulle aflevere dem, hvor du har købt dem og måske du er heldig de kan fikse dem med det samme

Anmeld

18. januar 2010

nilletøz

LotteGabriella skriver:

det gjorde vores også i starten, indtil jeg fandt ud af at jeg ikke havde fået sat dem ordentligt  ned i opladeren jeg fandt ud af at det skal give et lille klik før de står rigtigt det var bare et lille fif i tilfælde af at det er det samme med jer....så I ikke går ud og køber nye batterier for måske ingenting I vores skal man sætte dem ned i og så lige give et lille tryg ligesom man vil hive den bagover eller hvad man kan sige...

pøj pøj med dem

Tror mig vi har rykket rundt i dem, men det har intet hjulpet...
Vi fik også af vide at de skulle give et lille klik, når de blev sta i opladeren..

Vi har prøvet ALT... Den bipper stadig... Jeg får BIIIIP af det

Men tusind tak for fiffet....

Anmeld

18. januar 2010

LotteGabriella

nilletøz skriver:

Tror mig vi har rykket rundt i dem, men det har intet hjulpet...
Vi fik også af vide at de skulle give et lille klik, når de blev sta i opladeren..

Vi har prøvet ALT... Den bipper stadig... Jeg får BIIIIP af det

Men tusind tak for fiffet....

ååh det er da træls håber at I får dem til at fungere!

Anmeld

18. januar 2010

nilletøz

MoarHvidovre skriver:

Jeg har haft mine babyalarmen (Super Nova) i 2 1/2 år og jeg har ALDRIG haft problemer med dem. De har været et utal af gange på jorden og der er intet sket. Jeg har dog lige måtte investere i et nyt batteri til den ene og det kostede 150 kr. i Danmarks Børn.

Husk, at der er 2 års garanti på dem. Så måske du skulle aflevere dem, hvor du har købt dem og måske du er heldig de kan fikse dem med det samme

Jamen i starten havde vi hellere ingen problemer, og de virkede bare så godt.. men så begyndte de, bare at drillle.. Vi prøvede at skifte kanal mange gange, men det hjælp hellere ikke

Har lige snakket med kære børn, de har dem også til 150,-kr stykket... Så det må vi prøve..

Ved godt der er 2 års garanti på dem, men poblemet er at vi har købt dem i Aalborg, da vi boede der over, men bor nu på Sjælland - og har snakket med butikken om det, óg de har været til rep, men er kommet tilbage, og får af vide der ingen fejl er på dem... Har gjort alt for at få dem byttet, men de vil ikke..

Så nu må vi prøve at købe nye batterier....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.