ikke mælk nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

833 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

carol_dk

hej piger

jeg har en lille på næsten 3 mdr. jeg ammer ham og han græder ved brysterne.. altså efter nogle minutter.. jeg tror, at jeg ikke har mælk nok.. har prøvet hvidtøl, alm. øl.. har ammet ham i 2 dage hver 2. time.. men de hjælper ikke... hvad gør jeg???? hjælp!

mvh

caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

nilletøz

carol_dk skriver:

hej piger

jeg har en lille på næsten 3 mdr. jeg ammer ham og han græder ved brysterne.. altså efter nogle minutter.. jeg tror, at jeg ikke har mælk nok.. har prøvet hvidtøl, alm. øl.. har ammet ham i 2 dage hver 2. time.. men de hjælper ikke... hvad gør jeg???? hjælp!

mvh

caroline

Hejsa...

Jeg havde samme problem, da jeg ammede.. Så jeg prøvede at give mme ved siden af og det hjælp..
Så det kunne være du sku prøve at give det ved siden af...

Håber det hjælper

Anmeld

16. januar 2010

MorTilGustav

Jeg ammer også og giver MME ved siden af for en sikkerheds skyld. Men kan mærke min søn (der er ca 11 uger) faktisk bliver mest mæt af min mælk.. Man må vist bare prøve sig lidt frem

Anmeld

16. januar 2010

carol_dk

Cecilia84 skriver:

Jeg ammer også og giver MME ved siden af for en sikkerheds skyld. Men kan mærke min søn (der er ca 11 uger) faktisk bliver mest mæt af min mælk.. Man må vist bare prøve sig lidt frem

Tak for de hurtige svar

Sidst uge gav jeg ham nutramigen ved siden af.. i denne uge har jeg malket ud og gav ham... jeg frygter hver gang jeg skal amme ham, for jeg ved ikke om jeg vil have mælk nok. (

Anmeld

16. januar 2010

Corn

Kryb under dynen med lille og kobel ham på og lad ham så spise hele tiden... Drik selv rigeligt med væske og spis sundt.

Så er du klar til fuld-malkning igen efter nogle dage.

Majken 16+2

Anmeld

16. januar 2010

carol_dk

Macaab skriver:

Kryb under dynen med lille og kobel ham på og lad ham så spise hele tiden... Drik selv rigeligt med væske og spis sundt.

Så er du klar til fuld-malkning igen efter nogle dage.

Majken 16+2

problemet er at, jeg ikke har mælk nok, når jeg ammer ham så tit... men jeg vil prøve alligevel

Anmeld

16. januar 2010

carol_dk

jeg tror, jeg ved det er sket.. jeg er lige begyndt med at bløde .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.