KÆMPE
herfra!!!!
jeg forstår dig virkelig godt. herhjemme holder vi p.t. pause, som du måske ved. vi har været igennem 6 IUI forsøg i 2009 og nu skal vi så starte IVF, men jeg ville have en god lang pause først, så jeg kunne blive HELT mig selv igen og ikke være hormonmonster. når man holder pause er det både virkelig rart fordi man er sig selv, man skal ikke hele tiden huske sin medicin og man er ikke bundet af alle de aftaler man har på klinikken. men det er også dybt dybt frustrerende, for man føler ikke man GØR noget!
vi starter nok op i slutningen af februar igen, og jeg glæder mig i den forstand, at jeg håber det lykkes og vi er tæt på at blive forældre, men jeg kan overhovedet ikke overskue selve behandlingen. jeg kan simpelthen sætte mig ned og tude ved tanken. og hvordan man køres rundt i manegen sådan rent psykisk, man er jo enten helt høj og tror fuldt og fast på at NU er den der, eller også er man helt nede i kulkælderen og tænker man er et fjols at man ikke bare giver op.
men det SKER jo! folk blir gravide ved IUI og IVF HELE TIDEN - og det kommer også til at ske for os to
husk at bruge os herinde, både når det er godt og når det er virkelig skidt, for vi er mange der ved præcis hvad du går igennem og hvordan det føles, og det hjælper rigtig meget at man ikke er helt mutters alene med alle tankerne, følelserne, tårerne og glæderne
og så rigtig rigtig meget held og lykke!!
Anmeld