Dato for opstart for 3. IUI-forsøg er fastsat..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

530 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

mini1977

Så kender vi datoen for opstart på 3 IUI-forsøg. Skal starte med Gonal-F den 21. januar og skal til kontrolscanning den 25. januar. Så hvis alt går som det skal, skal jeg insemineres den 28. eller 29. januar.

På den ene side er det rart at komme i gang igen efter en måneds pause og på den anden side, synes jeg allerede at den mentale del føles uoverkommelig - synes at det er svært at holde humøret højt og være optimistisk - pyha, det er vist en af de dage, hvor det helebare  føles uoverskueligt  Jeg håber virkelig, at alt går godt denne gang.

Vi rejser på ferie i midten af februar, og hvis alt går godt, så skal jeg teste, mens vi er afsted - hmmm jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg synes det er godt eller skidt  

Nå, jeg havde vist bare brug for lige at skrive tankerne ned  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

oo

KÆMPE  herfra!!!!

jeg forstår dig virkelig godt. herhjemme holder vi p.t. pause, som du måske ved. vi har været igennem 6 IUI forsøg i 2009 og nu skal vi så starte IVF, men jeg ville have en god lang pause først, så jeg kunne blive HELT mig selv igen og ikke være hormonmonster. når man holder pause er det både virkelig rart fordi man er sig selv, man skal ikke hele tiden huske sin medicin og man er ikke bundet af alle de aftaler man har på klinikken. men det er også dybt dybt frustrerende, for man føler ikke man GØR noget!

vi starter nok op i slutningen af februar igen, og jeg glæder mig i den forstand, at jeg håber det lykkes og vi er tæt på at blive forældre, men jeg kan overhovedet ikke overskue selve behandlingen. jeg kan simpelthen sætte mig ned og tude ved tanken. og hvordan man køres rundt i manegen sådan rent psykisk, man er jo enten helt høj og tror fuldt og fast på at NU er den der, eller også er man helt nede i kulkælderen og tænker man er et fjols at man ikke bare giver op.

men det SKER jo! folk blir gravide ved IUI og IVF HELE TIDEN - og det kommer også til at ske for os to husk at bruge os herinde, både når det er godt og når det er virkelig skidt, for vi er mange der ved præcis hvad du går igennem og hvordan det føles, og det hjælper rigtig meget at man ikke er helt mutters alene med alle tankerne, følelserne, tårerne og glæderne

og så rigtig rigtig meget held og lykke!!

Anmeld

16. januar 2010

MM1987

Håber 3. gang er lykkens gang...

Jeg kan ikke sætte mig ind i hvordan det er med pauser, da vi jo ikke har været igang så længe, men kan godt forestille mig det må være svært at holde humøret højt.

Håber pausen har hjulpet, og at når i først er igang igen at i så kan mærke at pausen har gjort godt...

Kan kun give Thjul ret i at du endelig skal bruge os herinde, jeg kan skrive under på at det virker...

Anmeld

16. januar 2010

mini1977

Tusind tak for din støtte  Det betyder rigtig meget, at have mulighed for at dele sine tanker og følelser med en som er i samme situation som en selv

Jeg har det præcis, som du har beskrevet det: hvordan det er når der holdes pause og hvordan det føles, når vi er i gang - det kan nogen gange være svært at sætte ord på, hvordan jeg har det, for nogen gange kan jeg ikke engang selv finde ud af det, fordi det kan være meget ambivalent, fordi man er fuld af håb og samtidig pessimistisk i forhold til udfaldet af forsøgene.

Så hjælper det bestemt at være en del af det her fantastiske forum, hvor der er mulighed for at få og give støtte og samtidig følge med i de solstrålehistorier, som der jo er en del af, heldigvis

Jeg håber alt det bedste for jer, når I starter op igen og  for et godt baby-år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.