Købte i ammetop og ammebh??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.061 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

LMM

Hej

ville bare lige høre om I købte ammetop og ammebh (og hvor meget af hver købte i)? for er lidt i tvivl om jeg skal købe det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Halbschön

LMM skriver:

Hej

ville bare lige høre om I købte ammetop og ammebh (og hvor meget af hver købte i)? for er lidt i tvivl om jeg skal købe det...

jeg havde købt en amme/graviditetsbh i slutningen af graviditeten.. den var uden bøjler og derfor rigtig god... havde i forvejen et meget stort brystparti så havde købt den i den største str... da mælken så løb til efter fødslen blev den for lille og måtte ud og ha ny... købte to i change, de er også pæne, og rigtig gode... har ik købt ammetoope, bare amme-venligt tøj

Anmeld

16. januar 2010

MorTilGustav

Ja, det er lidt svært med de amme-bh'er.. Jeg har én i min "normale" str. og en der er en del større begge fra Change m bøjle. Bruger dem begge på forskellige tidspunkter. Har 2 fra H&M uden bøjle til om natten (ska have noget til at holde ammeindlæg på plads..).
Ammetop har jeg ikke. Men gå tøjskabet igennem og led efter overdele der kan knappes op osv.  Jeg har som regel bare en strop-trøjer og cardigan på

Anmeld

16. januar 2010

LMM

Tak for jeres svar, jeg har nemlig også et stort brystparti og kan slet ikke passe dem fra hogm!! jeg købte en med god hold i da jeg blev gravid, men tror den går for højt op når der skal ammes??? !!! har overvejet at købe det gaviditets joggingsæt fra hogm til efter fødsel for tænkte at det sikkert sidder godt på maven efter en hår omgang!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.