Eksperthjælp: Kære Sara

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
0 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Rikke Nielsen

"Kære Sara"

Hej Rikke.

Vil bare lige sige 1000 tak for scanningen af min søn!!!! (fik det d.6 jan.).

Da jeg kom ud og fandt min kæreste og pige blev vi enige om at vi skulle hjem og se dvden og så skulle han gætte kønnet.... Men uha dumme mig kom til at sige "han" da jeg skulle fortælle om hvordan han lå osv... så min kæreste så på mig med det STØRSTE smil....

Men mange mange tak for den ubeskrivelige oplevelse!!!! Hvis jeg bliver gravid en næste gang skal jeg helt sikkert have endnu en, ikke for kønnets skyld, men det giver mig bare sådan en tryghed og dejlig følelse af at have set barnet igen!

Så tak

Rikkes svar

Kære Sara

Tak for din mail. Jeg er glad for, at du nød scanningen og at I sammen fik set og nydt DVD'en. Jeg vil ønske jer al mulig held og lykke med jeres kommende lille søn og en fortsat god gravidietet.

I er naturligvis altid meget velkomne igen. Jeg vil se frem til at se jer hvis I skulle have en lille ny senere hen.

Mange hilsner fra

Rikke Nielsen/ Scanningsklinikken

Århus/ Kolding /København

86 13 42 22

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.