at handle på nettet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Siber

Hej tøser,

Nu må I lige hjælpe mig lidt! Altså Frk Johanna skal jo sende sutter til julemanden, og det eneste hun snakker om er Askepot, Snehvid osv. det er det hun ønsker sig af julemanden. Jeg har derfor været på en hjemmeside som sælger soft dolls Askepot osv. Det ser ud som om siden er dansk, men priserne er i pund. Så mit spørgsmål er derfor kommer der noget told osv oveni? ja og nu skal det jo sendes til norge!

Nogen der har prøvet at handle der?

http://www2.disney.co.uk/DisneyStore/holding-pgs/denmark.htm

Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Helle30

Hej Siber.

Jeg ved bare, at jeg har handlet i england i cakecraftbutikken, og jeg har ikke betalt noget told/afgift. Jeg er ret sikker på, at når det er indenfor eu, så kommer der ikke noget oveni. Jeg kan huske, der op til jul var tale om, at der var masser af penge at spare ved at handle julegaver på nettet fra usa, men at man lige skulle sætte sig ind i toldreglerne, men det er jo heller ikke eu. Jeg tror roligt, du kan bestille.

- Helle

Anmeld

16. januar 2010

Lise

Helle30 skriver:

Hej Siber.

Jeg ved bare, at jeg har handlet i england i cakecraftbutikken, og jeg har ikke betalt noget told/afgift. Jeg er ret sikker på, at når det er indenfor eu, så kommer der ikke noget oveni. Jeg kan huske, der op til jul var tale om, at der var masser af penge at spare ved at handle julegaver på nettet fra usa, men at man lige skulle sætte sig ind i toldreglerne, men det er jo heller ikke eu. Jeg tror roligt, du kan bestille.

- Helle

Norge er jo heller ikke i EU

Aner intet om reglerne udenfor EU.

Anmeld

16. januar 2010

Helle30

Aaarrrghhh - kvikleif. Norge er sguda ikke medlem af eu. Ja, så er jeg helt blank. Jeg ved, postdk også har en oversigt over generelle toldregler. Måske har postnorge samme oversigt?

Og se så venligst bort fra skolelærerens fadæse i ovenstående indlæg.

- Helle

Anmeld

16. januar 2010

Siber

Helle30 skriver:

Aaarrrghhh - kvikleif. Norge er sguda ikke medlem af eu. Ja, så er jeg helt blank. Jeg ved, postdk også har en oversigt over generelle toldregler. Måske har postnorge samme oversigt?

Og se så venligst bort fra skolelærerens fadæse i ovenstående indlæg.

- Helle

men vi løser problemet hvis vi sender det til mine forældre og de tager det med når de kommer i slut feb.

hvis det bliver et problem med at sende til Norge.

Skal lige undersøge nærmere først!

Klem

Anmeld

17. januar 2010

Susan1978

jeg har lige sendt post med post.dk til Norge og det var ikke dyrere... fordi landet ikke er med i EU..

reglen hedder lande uden for Europa..  og Norges land er stadig en del af Europa selv om de ikke er med i EU...

Anmeld

17. januar 2010

Siber

Susan1978 skriver:

jeg har lige sendt post med post.dk til Norge og det var ikke dyrere... fordi landet ikke er med i EU..

reglen hedder lande uden for Europa..  og Norges land er stadig en del af Europa selv om de ikke er med i EU...

yes tak, vi forsøger og ser hvad der sker!

Tak, SIber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.