Sjællandsmøde..igen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.764 visninger
44 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Lise

Nå, hvor mange - og ikke mindst hvem - har lyst til at mødes d. 13. februar (det var vist den dag flest kunne).

Og hvor? Det kunne være i Hvidovre hos mig, hos Anja i Slagelse eller hos Susan på Falster - du kunne godt den dag, ikke Susan? Det er mig lige meget om i kommer her, eller om vi skal køre den ene eller den anden vej.

Nå, først og fremmest - hvem har lyst til at hygge og lege d. 13. februar med ungerne?

Lise - som gerne vil komme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Siber

Jeg kommer desværre ikke!

Tror sku snart vi skal flytte tilbage til DK, så jeg kan være med igen!

Knus Siber

Anmeld

16. januar 2010

Loggidut

jeg vil virkelig gerne, men kan ikke

Den dag regner jeg faktisk med bliver til et restaurantbesøg, vi er ihvertfald blevet bedt om at krydse den dag af i vores kalender.

Aj det kunne dælme ellers være hyggelig...det er faktisk meget tæt på at være 2 års jubilæum for hvad tid vi mødtes med vores unger første gang hos AG!

Anmeld

16. januar 2010

BK

jeg kan detsvære ikke komme...

Anmeld

16. januar 2010

Nadi

Jeg melder fra til alt sådan noget hygge-halløj medmindre det er her i midtjylland, jeg vil ellers smadder gerne men det er simpelthen for langt i forhold til at jeg gerne skulle have en lille bebs på det tidspunkt

Anmeld

16. januar 2010

Helle30

Count me in Scotty - eller er det: Beam me up Scotty.

Anyways - jeg kommer! og det gør Sofie også.

Loggi! Du er naturligvis velkommen, men du er vel klar over, vi mødes med børn - og på Sjælland/LF?

- Helle

Anmeld

16. januar 2010

Mie A

Mig og Simon kommer - og det er jo ikke en hemmelighed at jeg stemmer på at det bliver holdt hos Anja  Men vi kommer selvfølgelig også hvis det bliver Falster eller Kbh.

Anmeld

16. januar 2010

Lise

Skide godt Helle og Mie

Anja, Susan, Helle (Juniorsmor), Tut, Jeanette...Mary???  Og dem jeg har glemt...?  

Anmeld

16. januar 2010

Anja

Hos mig ligger landet sådan, at jeg har 3 unger den dag. Jeg må nok indrømme, at jeg ikke har det vilde lyst til at køre langt med alle 3 alene .....

Jeg lægger gerne hus til og deltager selvsagt, men det er også okay, hvis I vælger en anden ende af det sjællandske (Susan eller Lise), I har jo allerede køre her til én gang .....

Anmeld

16. januar 2010

Lise

Det forstår jeg godt, Anja  Og for min skyld kan vi sagtens mødes hos dig igen. Det er stadig knap fire uger inden min termin, så jeg regner bestemt med at have noget tid at løbe på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.