Min syge lige skat...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Kristina V

Hun ligger bare i sengen, og vil ikke se tegnefilm, ha noget at drikke eller noget.. Hendes temp. har lagt på 39.9 siden igår, så hun koger bare op.

Har prøvet at give hende lidt panodil, men hun vil intet have. Bare ligge i vores seng med dyne over sig, så vinduet er blevet åbnet lidt.

Det er godt nok længe siden hun har haft det sådan her.. Det er bare så synd  

Igår kunne hun slet ikk komme til for hoste, men den er heldigvs stillet lidt af. nu er det bare vold mængder snot vi kæmper med..

Min lille putte trold...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Louise mortil4

øv det er trals for hende og jer, men det lyder som det samme som vi har haft inde har hjemme, de har alle 4 haft den på skift og mor her er selvfølgelig ikke gået fri. Nu hoster de bare og snotter helt vildt.

Håber snart hun får det bedre

Anmeld

16. januar 2010

Lise

Stakkels lille pus! God bedring med hende..

Anmeld

16. januar 2010

Siber

stakkels, god bedring

Knus Siber

Anmeld

16. januar 2010

birgittemarie

Puha.

Har hun været til læge?

God bedring til din stakkels lille pusling.

Knus Birgitte

Anmeld

16. januar 2010

Loggidut

uh nej hvor er det synd...hvad med panodil til numsen...kunne det ikke være en ide?

rigtig god bedring med det bette pus!

Anmeld

16. januar 2010

Kristina V

Har endelig lige fået lidt panodil i hende.. Men hun ligger bare og er helt væk.. Det er bare så synd  

Var ved vagtlægen igår aftes med hende, da de er 30 syge børn ud af 60 i vuggestuen  og de fleste af dem har lungebetændelse.. Karoline er astma barn, og havde den vildeste hoste igår, så tænkte vi heller måtte få det tjekket.

Dog kunne hun ikk høre noget, men vil godt have os igen hvis det blev være.. Så ser lige tiden an. Prøver lige at lade hende sove lidt og så se om panodilen hjælper... 

Lige nu ligger hun og putter i en pude i min arm 

Anmeld

16. januar 2010

Anja

Stakkels lille pus

Det var da godt nok også mange børn syge i samme institution !!

Anmeld

16. januar 2010

Kaufie

Det er da en voldsom smitsom virus med så mange syge børn.

Øv, håber panodilen hjalp hende lidt, og god bedring med hende!

Anmeld

17. januar 2010

Kristina V

Lige en lille up-date...

Min lille skat sov bare ganske dårligt i nat, men efter et skud panodil kl 6 i morges, fik hun endelig lidt ro..

Så vi har fået leget lidt idag, og hun spiste lidt aftensmad (livretten).. Det er jo dejligt når man ved deogså får lidt til maven og det hele ikke kun er væske.. Dog siger tem stadig 38.9, så vi er også at finde på vores matrikel imorgen..

Men bedre går det da...  Og tak for alle jeres beskeder..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.