Apropos..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

596 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

..

Apropos det med at prøve grænser af.. Smilla har tudet inde i sin seng i de sidste 20 minutter

Vi HAR været inde og synge begge to, hun ER blevet kysset og krammet, hun HAR fået vand men nu vil hun ind i stuen - men det kommer hun altså ikke, hun er kommet i seng.

Man kan selvfølgeligt ikke bebrejde hende, vi har i det sidste lange stykke tid givet efter og har gået derind når hun har tudet højt nok for at Mikas ikke skulle vågne og har føjet hende, sunger sang nr 5-6-7 stykker men nu er det altså slut. Gad vide om hun nogensinde stopper

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Siber

Macrolf skriver:

Apropos det med at prøve grænser af.. Smilla har tudet inde i sin seng i de sidste 20 minutter

Vi HAR været inde og synge begge to, hun ER blevet kysset og krammet, hun HAR fået vand men nu vil hun ind i stuen - men det kommer hun altså ikke, hun er kommet i seng.

Man kan selvfølgeligt ikke bebrejde hende, vi har i det sidste lange stykke tid givet efter og har gået derind når hun har tudet højt nok for at Mikas ikke skulle vågne og har føjet hende, sunger sang nr 5-6-7 stykker men nu er det altså slut. Gad vide om hun nogensinde stopper

Sender de bedste krammer til dig, og du gør det helt rigtige

Knus Siber

Anmeld

15. januar 2010

Loggidut

i med hørepropperne....shit hvor er det synd"

Altså for dig !

Anmeld

15. januar 2010

..

Hun tuder stadig BIG TIME..

Var lige derinde for at tjekke om hun var ok og give hende et kram. Så snart vi kommer derind bliver hun stille så det er kun HYSTERI.. Gider snart ikke høre på hende mere

Anmeld

15. januar 2010

Loggidut

hvordan går det ven?

de der kampe...de er bare ikke nemme

Anmeld

15. januar 2010

BK

Jo mere du går derind jo mere finder hun ud af det virker jo... Vi har pt samme problem med Laura... Men ja jeg giver mig også...

Anmeld

15. januar 2010

Louise mortil4

Ja det er skide hårdt, men hvor kan det bare betale sig at holde ved. Vi render også frem og tilbage hvis ungerne ikke vil sove, men de kommer IKKE med op igen, så tror de bare de skal med op igen næste aften også og det gidder mor her bestemt ikke.

Så hæng i, det bliver bedre, det kan jeg næsten garentere dig

Anmeld

15. januar 2010

..

Hun gik i brædderne lidt over kl 21.. Alene inde på værelset, vi var begge derinde en gang men hun fik ikke hvad hun ville have så hun tudede bare videre. Min stakkels lille pige er altså faldet i søvn alene og grædende, altså vi sidder inde i stuen 5 meter væk men alligevel..

Det var bare ingen vej udenom for hun er ikke åben for fornuft eller logik..

Anmeld

15. januar 2010

Louise mortil4

Macrolf skriver:

Hun gik i brædderne lidt over kl 21.. Alene inde på værelset, vi var begge derinde en gang men hun fik ikke hvad hun ville have så hun tudede bare videre. Min stakkels lille pige er altså faldet i søvn alene og grædende, altså vi sidder inde i stuen 5 meter væk men alligevel..

Det var bare ingen vej udenom for hun er ikke åben for fornuft eller logik..

Selv om man sys det er synd, så tror jeg det er det bedste for ungerne også. Heldigvis er det jo kun nogle få gange det sker, til de lige finder ud af de bare skal sove. Men jo det er totalt nedern

Anmeld

16. januar 2010

Kaufie

Puuuh, det lyder som en hård aften!!

Ja, de er sgu nemme til at fange en "dårlige" vane - men det tager tårer og tålmodighed at komme af med den igen..... God kamp!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.