Vi har nu været ved læge to gange - første gang mandag anden gang onsdag med noget som vores dpér var bange for var børnesår og da vi kommer ned til lægen siger de det godt kan være børnesår, de sætter hende i behandling mandag og hun har været hjemme hele ugen men men men jeg, min kæreste og mine forældre er alle dybt uenig med lægerne i at det er et børnesår..
Har læst på nette og efter egen erfaringer:
*Børnesår klør kraftigt - hun rør det aldrig
*Børnesår er yderst smitsomt smitter sig selv - hun har kun en lille bitte prik under underlæben som faktisk ikke ligner andet end en bums den kom fredag aften sidste uge, gik uden behandling til mandag og der var stadig ingen forandring i den!
*Børnesår springer og der siver en meget klistert og gulig væske ud - den er ikke selv sprunget men vi presser den 2 gange dagligt (efter anbefalinger fra lægen - rent børnemishandling) og det der siver ud er hverken klisterte eller en væskeform men minder nærmer igen om en bums eller en hudorm og hvis vi springer den om morgen kommer den igen om aften men der kommer ikke engang noget der minder om sår eller ligende
*Børnesår forsvinder efter 4-8 dages behandling - vi har nu været igang siden mandag og der er overhovedet ingen ændringer overhovedet
syntes på inegn måder det ligner eller minder det mindste om børnesår, hvad syntes i ud fra det jeg har skrevet?
Håber i kan hjælpe os her, for vi står og er ret lost og Daniella savner efterhåneden den udfordring fra de andre børn!!
Anmeld