Hvornår fik i brev???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.594 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Jahuu

Sagen er den at i følge min læge skulle jeg ha fået brev ang nf. Det er så ikke kommet endnu. Hvornår fik i brevet, og hvornår var i til scanning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

smokin

Jahuu skriver:

Sagen er den at i følge min læge skulle jeg ha fået brev ang nf. Det er så ikke kommet endnu. Hvornår fik i brevet, og hvornår var i til scanning??

Fik mit brev et par uger før. oveni fik jeg tid til første jordemoderbesøg og md-scanning også

Anmeld

15. januar 2010

Jahuu

Zette skriver:

Fik mit brev et par uger før. oveni fik jeg tid til første jordemoderbesøg og md-scanning også

Er bare ved at blive lidt utålmodig, men det er vel nok meget normalt

Anmeld

15. januar 2010

smokin

Jahuu skriver:

Er bare ved at blive lidt utålmodig, men det er vel nok meget normalt

Det skal nok komme. Pludselig er der så mange tider at holde styr på

Anmeld

15. januar 2010

Jahuu

Zette skriver:

Det skal nok komme. Pludselig er der så mange tider at holde styr på

Synes bare jeg har hørt om så mange der allerede havde deres brev i uge ni.. Men det kommer jo nok, glæder mig bare sån

Anmeld

15. januar 2010

smokin

Jahuu skriver:

Synes bare jeg har hørt om så mange der allerede havde deres brev i uge ni.. Men det kommer jo nok, glæder mig bare sån

Ej det tror jeg nu ikke du skal regne med, hvad så med dem der først finder ud af de er gravide i uge 9? Jeg blev scannet på sygehuset da jeg var 9+6 - så mit brev kunne da umuligt nå frem i uge 9 :-)

Jeg tror det kommer ligeså snart sygehuset modtager din journal osv. fra lægen. Det kræver jo en henvisning at få tildelt NF og MD. Det er jo noget man kan fravælge osv.

Tror bare du skal slå koldt vand i blodet, og så kommer datoerne snart. Du kan jo blive scannet helt frem til 13+6 NF.

Anmeld

15. januar 2010

Ansemusen

Jeg fik mit brev lang tid før også mht. MD scanningen. Men det er garanteret individuelt fra sygehus til sygehus!

Anmeld

15. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg var i uge 7 da jeg var ved lægen første gang, fik brev i uge 9-10 stykker og kom til NF i uge 12..

Fik samtidig brev til jordmoder og MD scanning.. Men tror det kommer an på hvornår du har været til læge og hvor langt du er henne.. Du skal nok regne med først at få brev halvanden-2 uger fær uge 12 hvor man skal til NF

Knus 33+2

Anmeld

15. januar 2010

Jahuu

Zette skriver:

Ej det tror jeg nu ikke du skal regne med, hvad så med dem der først finder ud af de er gravide i uge 9? Jeg blev scannet på sygehuset da jeg var 9+6 - så mit brev kunne da umuligt nå frem i uge 9 :-)

Jeg tror det kommer ligeså snart sygehuset modtager din journal osv. fra lægen. Det kræver jo en henvisning at få tildelt NF og MD. Det er jo noget man kan fravælge osv.

Tror bare du skal slå koldt vand i blodet, og så kommer datoerne snart. Du kan jo blive scannet helt frem til 13+6 NF.

Kan godt se at det ikke kan lades sig gøre hvis man først finder ud af det i uge 9. Men der er jo mange der finder ud af det før.

Det er over 3 uger siden jeg var til lægen og hun sendte henvisningen....

Så burde jo have den...

Anmeld

15. januar 2010

Mikkelmusen

Det er normalt det tager lang tid før de sender det. Jeg oplevede faktisk at de havde glemt mig. Så jeg måtte ringe til sygehuset og spørge og fik så afvide at det var vist en fejl. Og så fik jeg en tid i tlf og efterfølgende bekræftelse pr brev. Vent en uge eller 2 og ring så for at høre dem, hvis du ikke har hørt noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.