Bumbo... Hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Betina&Mathias

Min søn har fået en bumbo i julegave. Til jer der har så'n én... Hvor gamle var jeres børn før i brugte den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Findusinde

Min pige er 4 mrd, og hun sidder i den når hun får noget at spise..

Anmeld

15. januar 2010

frk Jensen

Betina&Mathias skriver:

Min søn har fået en bumbo i julegave. Til jer der har så'n én... Hvor gamle var jeres børn før i brugte den??

Har aldrig brugt en Bumbo, kun en almindelig trip trap stol.. Har læst et sted at en bumbo ikke er særlig godt for de små babyérs rygge.

Knus

Anmeld

15. januar 2010

Betina&Mathias

BetinaMørk skriver:

Har aldrig brugt en Bumbo, kun en almindelig trip trap stol.. Har læst et sted at en bumbo ikke er særlig godt for de små babyérs rygge.

Knus

Ja det har jeg desværre nemlig også hørt... Synes nu bare de virker så smarte  

Anmeld

15. januar 2010

Findusinde

Er det ikke et spørgsmål om "alt med måde"? Det er jo ikke flere timer af gangen de sidder i den..

Jeg er ihvertfald SUPER glad for min.. Og Laura elsker at sidde i den...

Anmeld

15. januar 2010

Betina&Mathias

Findusinde skriver:

Er det ikke et spørgsmål om "alt med måde"? Det er jo ikke flere timer af gangen de sidder i den..

Jeg er ihvertfald SUPER glad for min.. Og Laura elsker at sidde i den...

Jo, tror du har ret. Er glad for at jeg har fået den og tror jeg kommer til at bruge den ofte. Min søn er 12 uger nu, så der går nok lige lidt før jeg bruger den. Jeg hørte pludselig bare så meget dårligt om dem!

Anmeld

15. januar 2010

Findusinde

Betina&Mathias skriver:

Jo, tror du har ret. Er glad for at jeg har fået den og tror jeg kommer til at bruge den ofte. Min søn er 12 uger nu, så der går nok lige lidt før jeg bruger den. Jeg hørte pludselig bare så meget dårligt om dem!

Der har også tidligere været en artikel oppe at vende herinde, omkring stolen, at der i USA var sket flere ulykker hvor børnene havde fået kraniebrud.. Men det viser sig at forældrene havde stillet dem på bordet og gået fra dem... Det er jo lige netop ikke sådan man bruger den..

Anmeld

15. januar 2010

MorTilSnartFire <3

De kan/må bruges fra 3 mdr.

Men tror det kommer an hvor fremme børnene er

Knus

Anmeld

15. januar 2010

Cookie

BetinaMørk skriver:

Knus

Så tror jeg altså du har læst forkert - for de er de eneste "stole" man må bruge så tidligt i korte tid, fordi den støtter som den gør

Ja, vi har både brugt vores til nr. 1 og nr. 2 fra 4 mdr. som de tillader og i kortere tid til at starte med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.