Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LineD skriver: Jojo Absolut Også mig og Liam! (Vi ligger i øvrigt begge og er syge idag, jeg har halsbetændelse, og den lille fyr er snot forkølet )
Jojo Absolut Også mig og Liam!
(Vi ligger i øvrigt begge og er syge idag, jeg har halsbetændelse, og den lille fyr er snot forkølet )
God bedring til jer begge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg bor i Vildbjerg
Ville helt vildt gerne mødes med jer tøser men jeg har termin fredag i vinterferien så tror bare lige jeg bliver omkring herhjemme Så må jeg komme med senere hvis der bliver et møde mere
MissMikkelsen skriver: Ville helt vildt gerne mødes med jer tøser men jeg har termin fredag i vinterferien så tror bare lige jeg bliver omkring herhjemme Så må jeg komme med senere hvis der bliver et møde mere
argh come on - så er du da frisk på både shopping og cafe?? Ej, helt forståeligt du gerne vil være hjemme...
Rigtig meget held og lykke med fredag - hvis det bliver der er du ikke ved at være lidt nervøs, eller er du iron/viking/jernalder woman?? knus
ja jeg er jo så sygemeldt og må kun ligge på min flade og glo ud i lufte pga. pluk veer, så jeg kan ikk i næste uge alligevel
Men jeg håber I får en god dag, hvis I kommer afsted...
Jeg hedder Corinna, er 23 år og bor i Karup.
Har Mathilde på 5 år, og venter endnu en pige til juni.
Jeg kan alle dage i vinterferien, og synes det er et rigtig godt initiativ
BlyViol skriver: ja jeg er jo så sygemeldt og må kun ligge på min flade og glo ud i lufte pga. pluk veer, så jeg kan ikk i næste uge alligevel Men jeg håber I får en god dag, hvis I kommer afsted...
Øv det var da rigtig rigtig træls for dig
Hvor er der stemning for at vi holder det henne??
Gælder Mors oss for Vestjylland ?? Eller er vi for langt nord på
Gælder Mors oss for Vestjylland ??
Eller er vi for langt nord på
Det spørger jeg også om??
LotteGabriella skriver: Det spørger jeg også om??
Ja da Jo flere jo bedre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128