Et godt råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. maj 2008

lllise

Hejsa.

Jeg skal have mødergruppe imorgen hos mig. Jeg synes altid vi får boller/rundstykker med ost og pålæg. Det er hellere ikke fordi der er noget i vejen med det, men kunne nu godt tænke mig, at lave noget helt andet.
Nogle der har nogle forslag til hvad det kunne være?

Måske også hvordan det skal laves og så helst lidt nemt da de er her kl 108( Håber at der er nogle der kan hjælpe mig.

Knus Lotte
- det også altid servere boller/rundstykker:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2008

Tessa85

må jeg foreslå en engels breakfast, der er super lækkert og ALLE ka lave det og det tager ikk så lang tid:)

du steger bacon på en pande og hvis du har 2 pander laver du æg samtidig med,
æggene slår du ud i en skål brug 2 per. person i er. og tilføj lidt mælk i, kom en smule salt og peper i også, men ikk for meget det er bedere de selv ka putte mere på hvis de mener der er for lidt i.
når det er gjordt hælder du det på en pande med svag varme jeg har den på 3-4 nogle gange 5, og husk at røre det runt på panden elleres brænder det hurtigt på.
du ska bruge toastbrød som jo så ska ristes et lille tip til hvordan du ka gøre det. ta brødene jeg plejer at sige 2 stk. per. person smør lidt tomatpurre på og rist dem i ovnen,

det er super lækkert:) og tør godt garantere det er et hit;)

Anmeld

5. maj 2008

Tessa85

ps. du ska røre det sammen i skålen inden du hælder det på panden:)

Anmeld

5. maj 2008

Lise

Frisk frugt, smoothie, grøntsagsstænger, croissanter (nemme at bage hvis man bruger sådan en dåse man kan finde på køl ved siden af mælken..eller osten)...

Anmeld

5. maj 2008

Tessa85

ps. du kan evt. kigge på min hjemmeside under mad opskrifter der står opskriften lidt mere overskueligt og hvor meget du bruger af det forskellige og hvor lang tid det tager.

klik ind på www.linea-baby.dk
der er pt. kun 2 opskrifter, men der kommer fler.

Anmeld

6. maj 2008

lllise

Hej hej

TUSIND tak for de gode råd. Jeg lavede breakfast, det blev super lækkert. De spiste næsten det hele. De synes at det var lækkert. Så havde jeg melon og ananas på bordet. Så endnu engang mange tak for jeres tip.

Knus Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.