Eksperthjælp: Kære Karin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.667 visninger
0 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Rikke Nielsen

"Kære Karin"

Hej !
Jeg har lige et spørgsmål om hvor svært det kan være at se barnets køn.
Jeg er i uge 19 +0 og venter enægget tvillinger så jeg bliver scannet 2 gange om md.
De sidste 2 gange har vi forsøgt at se kønnet.... men hende der scanner mig og ja mig selv er meget i tvivl om det nu er drenge eller piger,nogle gange tænker jeg oki det der er da drenge og så nææææ det er da piger.
Hun siger det sammen.Hun giver sig ellers rigtig god tid.

Er der mulighed for jeg venter en af hvert køn når nu det er enægget ?

Håber du lige kan hjælpe

med venlig hilsen
Karin

Rikkes svar

Kære Karin

Tillykke med dine to små tvillinger.

Enæggede tvillinger har identisk arvemasse (DNA), og er derfor altid af samme køn. Så I skulle ved dine scanninger meget gerne kunne identificere samme køn hos begge børn. Hos os i Scanningsklinikken kan vi ganrantere, at vi kan identificere kønnet fra du er 17+0, så det burde ikke være noget problem at se børnenes køn. Men de må jo ligge meget kompliceret for kønsidentificering. Skulle du vælge en kønsscanning hos Scanningsklinikken giver vi garanti for at se kønnet. Skulle et eller begge børn ligge uhensigtsmæssigt for sikker kønsidentificering, giver vi genscanning uden beregning. En kønsscanning koster 500,- og det er samme pris for tvillinger.

Det er svært for mig at sige, hvorfor det indtil nu har været svært for jer at se børnenes køn, men deres placering, moderkagens placering samt mængden af fostervand kan være medvirkende faktorer til at besværliggører en kønidentificering.

Jeg håber I snart får deres køn af vide og at I får en fortsat god graviditet.

Med venlig hilsen

Rikke Nielsen

Scanningsklinikken/ 86 13 42 22

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+