MD scanning og vi venter en.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

924 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

LISBETH:-)

Så blev MD scanningen overstået og baby var i super super topform.

Til min store overraskelse skal vi så have en pige mere. Jeg var ellers 100 % sikker på, at der gemte sig en dreng i maven. Men scanningsdamen var altså 100 %  sikker på det var en pige.

Nu skal far så bare have bestemt sig for hvad hun skal hedde

Han kan aldrig beslutte sig så vi har valgt at gøre som vi også gjorde med vores første barn. Jeg laver en liste med 5 navne og han vælge så hvilket et det skal være. Han har lovet mig at jeg har svaret på søndag. Uha er så spændt

Lisbeth med en meget livlig prinsesse i maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Stort tillykke med fordoblingen på skønne småpiger   Selvom du sikkert har tænkt at det kunne være sjovt med en af hver slags, så er sådan to tøser altså også bare dejlige! Jeg glæder mig til at høre navnet - lægger du listen ud?

Kh

Rosa, med dejlig lillesøster

Anmeld

15. januar 2010

Corn

Tillykke med hende... Vores to drenge nyder rigtig godt af hinandens selskab, så to af samme køn er en helt god kombination

Uhhh nu er det også snart vores tur... Og jeg er lige lykkelig om det er dreng eller pige, men det er første gang vi gerne vil vide det før fødslen...

Som 1. mand sagde da vi ventede barn2:

Jeg håber det er en baby og ikke en hundehvalp. Vi har jo allerede en hund

Majken 16+0

Anmeld

15. januar 2010

Rosa skriver:

Stort tillykke med fordoblingen på skønne småpiger   Selvom du sikkert har tænkt at det kunne være sjovt med en af hver slags, så er sådan to tøser altså også bare dejlige! Jeg glæder mig til at høre navnet - lægger du listen ud?

Kh

Rosa, med dejlig lillesøster

Hej Rosa,

Ja, jeg har da tænkt at det kunne være sjovt med en af hver slags, men nok mest med kærlig pres fra familien, vi har nemlig kun piger, så mormor og morfar synes det kunne være sjovt med en dreng. Men selvfølgelig er en pige også meget meget velkommen. Det er jo også lidt billigere, da vi har oceaner af pige tøj liggende som næsten aldrig har været brugt  Men puha for en hønsegård det bliver, når hele familien er samlet.

I må da gerne se listen:

Asta, Loa, Andrea, Carla og Frida

Spændende hvad han beslutter sig for

Jeg overhørte igår at han spurgte vores datter, om hun synes at lillesøster skulle hedde Carla. Så tror han hælder mest til det. Men nu må vi se. (Hun svarede så nej hun skal hedde Andrea. hi hi)

Anmeld

15. januar 2010

Moderator

Macaab skriver:

Tillykke med hende... Vores to drenge nyder rigtig godt af hinandens selskab, så to af samme køn er en helt god kombination

Uhhh nu er det også snart vores tur... Og jeg er lige lykkelig om det er dreng eller pige, men det er første gang vi gerne vil vide det før fødslen...

Majken 16+0

Hahaha   Hvor er det sjovt sagt!

Anmeld

15. januar 2010

Majken 16+0

Lige præcis  bare den er sund og rask, så er det sku så evigt ligegyldigt om det er en dreng eller pige.

Kan da helt klart se en masse fordele ved 2 af samme køn. Og ihh hvor jeg glæder mig til de bliver store nok, til at mor kan tage sine 2 tøser med på shoppe ture  

Held og lykke

Anmeld

15. januar 2010

Corn

Rosa skriver:

Hahaha   Hvor er det sjovt sagt!

Det vrimler ud af munden med guldkorn på dem begge

Hvem kan stå for: Mor, du har godt nok nogen tyk og hvide ben

Eller: Kan din mave virkelig blive større?

Anmeld

15. januar 2010

Moderator

Hej Rosa,

Ja, jeg har da tænkt at det kunne være sjovt med en af hver slags, men nok mest med kærlig pres fra familien, vi har nemlig kun piger, så mormor og morfar synes det kunne være sjovt med en dreng. Men selvfølgelig er en pige også meget meget velkommen. Det er jo også lidt billigere, da vi har oceaner af pige tøj liggende som næsten aldrig har været brugt  Men puha for en hønsegård det bliver, når hele familien er samlet.

I må da gerne se listen:

Asta, Loa, Andrea, Carla og Frida

Spændende hvad han beslutter sig for

Jeg overhørte igår at han spurgte vores datter, om hun synes at lillesøster skulle hedde Carla. Så tror han hælder mest til det. Men nu må vi se. (Hun svarede så nej hun skal hedde Andrea. hi hi)

Uhh Carla, Andrea og Frida var virkelig også på min favoritliste da vi troede vi skulle have en pige, det er SUPERskønne navne begge to - Asta er også rigtig fint, men det endte jo så med Cajsa Olivia - ....og så fik vi afvide at det i stedet bliver en Jonathan

Jeg synes det er en rigtig god liste - uanset hvad han vælger så bliver det smukt!

Knus

Anmeld

15. januar 2010

Uhh Carla, Andrea og Frida var virkelig også på min favoritliste da vi troede vi skulle have en pige, det er SUPERskønne navne begge to - Asta er også rigtig fint, men det endte jo så med Cajsa Olivia - ....og så fik vi afvide at det i stedet bliver en Jonathan

Jeg synes det er en rigtig god liste - uanset hvad han vælger så bliver det smukt!

Knus

Tak Rosa

Har jo selvfølgelig sørget for at jeg vil kunne lide navnet uanset hvad han vælger.

Hvis det var blevet en dreng, var vi blevet enige om at han skulle hedde Jonathan, så vi er vist meget enige hvad angår navne.

Rigtig god weekend

Anmeld

15. januar 2010

Macaab skriver:

Det vrimler ud af munden med guldkorn på dem begge

Hvem kan stå for: Mor, du har godt nok nogen tyk og hvide ben

Eller: Kan din mave virkelig blive større?

Ha ha ha

Det er det skønne ved børn, de pakker ikke tingene ind.

I går aftes løb min 2 årige datter rundt og gemte sig for de store tissemænder. Ved nærmere undersøgelse, viste det sig så at hun mente de store tissemyrer (som kun eksisterede i hendes fantasi) Det danske sprog kan godt være svært når man "kun" er 2 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.