Weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

572 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Munder

Hej piger

Hvad skal I lave i weekenden?

Jeg sidder her og hepper på at klokken bliver 13.00, så jeg kan gå på weekend. Ikke fordi vi skal noget helt vildt, men bare fordi jeg glæder mig til at tage det 100% med ro efter en top hektisk uge.

I eftermiddag skal jeg på cafe med to rigtig gode veninder, i morgen aften kommer et vennepar til middag og søndag skal vi til mormors fødselsdag.

Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Heidi.

Dorte W. skriver:

Hej piger

Hvad skal I lave i weekenden?

Jeg sidder her og hepper på at klokken bliver 13.00, så jeg kan gå på weekend. Ikke fordi vi skal noget helt vildt, men bare fordi jeg glæder mig til at tage det 100% med ro efter en top hektisk uge.

I eftermiddag skal jeg på cafe med to rigtig gode veninder, i morgen aften kommer et vennepar til middag og søndag skal vi til mormors fødselsdag.

Dorte

Jahe...

Jeg skal på arbejde..

Men så har jeg tilgenæld fri i dag, og tirsdag, onsdag, torsdag og fredag i næste uge

Anmeld

15. januar 2010

Stumpen

Faktisk nada og niks...

Mulighvis skal vi til Herning, når Karsten får fri efter en router -vi har jo stadig ikke trådløs  og det irritere mig helt vildt..

I morgen kommer moar til aftensmad..

Men tror aftenerne kommer til at gå med at spille mario med Karsten.... -det er bare for sjovt og genialt

Anmeld

15. januar 2010

Heidi.

Stumpen skriver:

Faktisk nada og niks...

Mulighvis skal vi til Herning, når Karsten får fri efter en router -vi har jo stadig ikke trådløs  og det irritere mig helt vildt..

Men tror aftenerne kommer til at gå med at spille mario med Karsten.... -det er bare for sjovt og genialt

Mario!!! JA det er skide genialt.. Frederikke fik det i julegave, men hvis Rasmus og jeg kommer til og spille, så får Frederikke ikke lov foreløbig.. Det er ¨så sjovt

Anmeld

15. januar 2010

Munder

Stumpen skriver:

Faktisk nada og niks...

Hvad hedder det der Mario helt præcist? Har hørt rigtig meget godt om det?

Anmeld

15. januar 2010

Stumpen

Dorte W. skriver:

Hvad hedder det der Mario helt præcist? Har hørt rigtig meget godt om det?

New super mario bros -Det er i et rødt cover til wii'en..

Anmeld

15. januar 2010

Munder

Stumpen skriver:

New super mario bros -Det er i et rødt cover til wii'en..

hmmm, måske skulle man tage "spenderbukserne" på og få indkøbt det.

Anmeld

15. januar 2010

Stumpen

Dorte W. skriver:

hmmm, måske skulle man tage "spenderbukserne" på og få indkøbt det.

Det synes jeg bestemt.. Det er bare toppen af alle spil

Anmeld

15. januar 2010

Stumpen

Heidi. skriver:

Mario!!! JA det er skide genialt.. Frederikke fik det i julegave, men hvis Rasmus og jeg kommer til og spille, så får Frederikke ikke lov foreløbig.. Det er ¨så sjovt

Ja det er utroligt og så lige i go morgen dk at det ikke engang har udviklet sig så meget igen siden det blev lavet første gang.. Men fange en det kan det..

Anmeld

15. januar 2010

Smølf

Jeg skal klemme ballerne sammen og læse til eksamen! Den allersidste nogensinde!. Go Neta go....

KH Neta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.