Skal vi ikke dele vores "spare-tips"?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.341 visninger
16 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

LMM

Hej Alle

Tænkte at det ville være en god ide at dele vores "spare-tips" så alle kunne få gavn af vores ideer

Et sparetip fra mig, Baby-alarm:

Fik lige et godt tip af min veninde, ang. babyalarm hun har lige født og jeg ville bare høre hende om hvilke babyalarm hun bruger! Hun bruger vokitoki fra Hareld Nyborg de koster kun 300 kr de er pæne (sølv og sort) og der er lader med og de rækker 5000 m og kan indstilles til at være babyalarm, smart og billigt

Håber at  høre gode råd fra jer andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

LMM

LMM skriver:

Hej Alle

Tænkte at det ville være en god ide at dele vores "spare-tips" så alle kunne få gavn af vores ideer

Et sparetip fra mig, Baby-alarm:

Fik lige et godt tip af min veninde, ang. babyalarm hun har lige født og jeg ville bare høre hende om hvilke babyalarm hun bruger! Hun bruger vokitoki fra Hareld Nyborg de koster kun 300 kr de er pæne (sølv og sort) og der er lader med og de rækker 5000 m og kan indstilles til at være babyalarm, smart og billigt

Håber at  høre gode råd fra jer andre

Er der slet ikke nogen der har nogle gode råd eller nogle spare tips?? så vi hjælper hinanden med forældre rollerne

Anmeld

18. januar 2010

Frejasmor

Hejsa LMM

Det synes jeg er en super ide ))

Jeg har fundet hvide langærmet bodyer på ellos hjemmeside, her kan man købe en pakke med 7 stk for 149 kr, det synes jeg er billigt..

De er en fin kvalitet, jeg har dem selv til min datter på snart 5 mdr.

Og så har de i denne uge tilbud på engangsvaskeklude i kvickly 2 pakker for 24.95. Dem kan man få hvor de kun er halve, de er jo ikke så store de små numser.

Hilsen Hermann 

Anmeld

18. januar 2010

Honningblomst

Ingen alarm er billigere, det gjorde vi..

Klip engangs vaskelklude over, knæk vasketabs, fyld op med gulerødder og andre grøntsager i kødretter, drop dankortet og smid manden ud...

Knus Eva...som ikke sparer....

Anmeld

18. januar 2010

LMM

hermann skriver:

Hejsa LMM

Det synes jeg er en super ide ))

Jeg har fundet hvide langærmet bodyer på ellos hjemmeside, her kan man købe en pakke med 7 stk for 149 kr, det synes jeg er billigt..

De er en fin kvalitet, jeg har dem selv til min datter på snart 5 mdr.

Og så har de i denne uge tilbud på engangsvaskeklude i kvickly 2 pakker for 24.95. Dem kan man få hvor de kun er halve, de er jo ikke så store de små numser.

Hilsen Hermann 

Dejligt sparetip

måske skulle jeg lige en smut ind forbi ellos

Anmeld

18. januar 2010

mor_sabina

Jeg købte min babyalarm (en Phillips) hos skiftselv.dk til 167! Synes altså jeg har hørt noget om at det ikke er lovligt at bruge walkie talkies som babyalarmer (noget med de kan gå i andre systemer og optage linjer, som bla lastbilchauffører bruger?)?? er absolut ikke sikker men det må da undersøges.

Jeg brugte i øvrigt tojbamsen.dk som er billigst med en del.

Lav babymaden selv.

Og spar på legetøjet en grydeske kan lave meget sjov

Anmeld

18. januar 2010

LMM

mor_sabina skriver:

Jeg købte min babyalarm (en Phillips) hos skiftselv.dk til 167! Synes altså jeg har hørt noget om at det ikke er lovligt at bruge walkie talkies som babyalarmer (noget med de kan gå i andre systemer og optage linjer, som bla lastbilchauffører bruger?)?? er absolut ikke sikker men det må da undersøges.

Jeg brugte i øvrigt tojbamsen.dk som er billigst med en del.

Lav babymaden selv.

Og spar på legetøjet en grydeske kan lave meget sjov

Der står inde på Hareld Nyborg at den kan bruges til babyalarm! det var også billigt for din babyalarm! tror lige jeg vil kigge den hjemmeside igennem

Vi fik afvide da jeg blev gravid, at det bliver så dyrt at man mindst skulle bruge 10.000 kr inden barnet kommer!!!!!!!

Jeg har næsten ikke brugt nogen penge jeg har tjekket priser på nettet og i butikker, hvor det var billigst og taget imod hvor vi kunne få brugt!! Og er vildt glad for alle mine ting, de fejler intet og passer lige ind hos os

Anmeld

18. januar 2010

mor_sabina

LMM skriver:

Der står inde på Hareld Nyborg at den kan bruges til babyalarm! det var også billigt for din babyalarm! tror lige jeg vil kigge den hjemmeside igennem

Vi fik afvide da jeg blev gravid, at det bliver så dyrt at man mindst skulle bruge 10.000 kr inden barnet kommer!!!!!!!

Jeg har næsten ikke brugt nogen penge jeg har tjekket priser på nettet og i butikker, hvor det var billigst og taget imod hvor vi kunne få brugt!! Og er vildt glad for alle mine ting, de fejler intet og passer lige ind hos os

Hvis man kigger sig lidt for så er der rigtig mange penge at spare. Og så finder man jo hurtigt ud af hvor mange ting man slet ikke behøver

Men man kan vel sælge noget igen?

Anmeld

18. januar 2010

Frejasmor

LMM skriver:

Dejligt sparetip

måske skulle jeg lige en smut ind forbi ellos

Ja der er en del pænt tøj hos ellos, de har tilbud tit derinde, og så kan man jo spare en del penge..

Anmeld

18. januar 2010

Bavianis

www.firstchildstore.com

Ny, dansk hjemmeside med bl.a. de nyeste populære barnevogne til 20% under prisen i butikkerne:-)

Gå ind i butikkerne, mærk vognene, stil spørgsmål og afprøv - og gå så hjem og køb på nettet og spar penge!

Muhahaha!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.