jeg er...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

648 visninger
0 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

BOBS

kvinde sidst i tyverne med mand og en pige på ca et år.....jeg arbejder indenfor sundhedssektoren...

jeg føler sådan at når jeg skriver og kigger herinde stort set hver dag siden jeg meldte mig, at jeg burde præsentere mig ordentligt med billede også af mine fantastiske skønne unge.....men jeg håber folk har lyst til at besvare indlæg/skrive osv...selvom jeg forbliver anonym....Da jeg ved at der er nogle herinde som kender mig, og som desværre ikke ville kunne holde de ting for sig selv som jeg skriver, og så synes jeg det kan være ligemeget....for jeg har netop tilmeldt mig bl.a. fordi at jeg synes det kunne være spændende at dele nogle ting med helt fremmede..både baby og andet...det giver sådan et fedt synsvinkel på ens liv synes jeg...og ind imellem at kunne skrive om ting man måske ikke ville kunne tale med andre om....

vi bor langt ude på landet, og er egentlig ikke rigtig tilfreds med hvor vi bor......men måske det ændres.

Jeg synes der virker så rart herinde indtil videre, og det virker til at der er plads til alle, også selvom bølgerne ind imellem går højt, og det kan jeg godt lide.

mvh bobs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.