kalaha...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Loggidut

uhggggggg.....hvor har jeg dog været, med alt det møg du er igennem...sorry, hvor er jeg bare træt af mig selv, tror sgu jeg er en gammel kending når det omhandler statsamt, og jeg kunne nok havde sat dig lidt ind i hvad der skulle ske....so so sorry

Men når det er øffet ud, så vil jeg så også tilføje at du sikkert er noget klogere nu, ja det vil jo vise sig når jeg kigger dit amts-indlæg gennem.

vil sgu bare lige give dig et stort knus, og sige ...ja hvad kan man sige...ud over jeg tænker på dig og ungerne!

pssssst....har du det ellers ok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Loggidut

ja så fik jeg da lige svar på det meste...skide godt Kalaha

Anmeld

15. januar 2010

ka li ja

tusind tak søde

ja jeg har det nogenlunde.

jeg er i hvert fald glad for at den del er overstået nu. det lettede lige 1/3  fra mit hjerte ( og hjerne)

og så har jeg (alt alt for tidligt, men det bestemmer man jo ikke altid selv) fundet jordens sødeste fyr, som også har været en kæmpe hjælp igennem alt det her. han har selv prøvet lidt af det. og han trækker i hvert fald monster op i humøret så det er bare dejligt.

kram til dig

Anmeld

15. januar 2010

birgittemarie

ka li ja skriver:

og så har jeg (alt alt for tidligt, men det bestemmer man jo ikke altid selv) fundet jordens sødeste fyr, som også har været en kæmpe hjælp igennem alt det her. han har selv prøvet lidt af det. og han trækker i hvert fald monster op i humøret så det er bare dejligt.

kram til dig

Eneste måde at komme igennem den slags på ved nogenlunde humør.

Anmeld

15. januar 2010

ka li ja

birgittemarie skriver:

Eneste måde at komme igennem den slags på ved nogenlunde humør.

ja lige præcis, og jeg kan mærke at det hjælper såååå meget

Anmeld

15. januar 2010

Loggidut

hvorfor skulle du dog også undskylde det, hvis du har bestemt dig for at dig og Morten ikke skal være sammen mere, så kan det jo ikke hjælpe noget at man vælger at man heller ikke skal leve med andre...

Tillykke med din nye gevinst, for hvorfor være alene med noget man kan være to om?

hvordan tager drengene det?

Din nye frits er forresten herre fed!

og så lige til sidst....hvad fanden er der sket med Arthurs næse, på det billede du har på fjæsen?

Lige da jeg så det mindede det mig om den Olsenbanden-film, hvor Egon er taget til fange og skal ringe op fra en drejeskivetelefon...med næsen, lååååål.....

Anmeld

18. januar 2010

ka li ja

Loggidut skriver:

hvorfor skulle du dog også undskylde det, hvis du har bestemt dig for at dig og Morten ikke skal være sammen mere, så kan det jo ikke hjælpe noget at man vælger at man heller ikke skal leve med andre...

Tillykke med din nye gevinst, for hvorfor være alene med noget man kan være to om?

hvordan tager drengene det?

Din nye frits er forresten herre fed!

og så lige til sidst....hvad fanden er der sket med Arthurs næse, på det billede du har på fjæsen?

Lige da jeg så det mindede det mig om den Olsenbanden-film, hvor Egon er taget til fange og skal ringe op fra en drejeskivetelefon...med næsen, lååååål.....

takker søde

drengene tager det faktisk ok

alexander er blevet mere kærlig og knap så højtråbende ( i børnehaven i hvert fald )     arthur tager det også nogenlunde, men forstår det ikke helt.. han er meget omkramrende de første par dage, og er bange for at man går fra ham.

arthus næse på billedet, var efter et styrt han tog ud over hans dps trappe... det sker for nogle vilde drenge alexander gjorde det samme der hjemme da han var samme alder, det var bare panden det gik ud over                                                          

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.