Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvilken datoer af dem jeg har skrevet passer jer bedst at mødes i vest-sjællands centet med jeres dejlige børn , maver osv??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lørdag den 27.
Kan kun i hverdagene..
Og hvis det evt bliver i nærheden da det ikk er muligt at tage nogle steder udenfor byen næste månede pga personlige årsager.
Men som sagt i den anden tråd vil jeg gern snakke med kæresten om vi ku være hjemme ved os hvis nogen har lyst til det
Sesse89 skriver: Kan kun i hverdagene.. Og hvis det evt bliver i nærheden da det ikk er muligt at tage nogle steder udenfor byen næste månede pga personlige årsager. Men som sagt i den anden tråd vil jeg gern snakke med kæresten om vi ku være hjemme ved os hvis nogen har lyst til det
ved der er en del som kun kan i weekenderne.. øv.. men hvornår kan du spørger kæresten din??
grinbidderen skriver: ved der er en del som kun kan i weekenderne.. øv.. men hvornår kan du spørger kæresten din??
Hvis det kan blive hjemme ved os evt kan det måske lade sig gøre en weekend. Men ikk hvis det er med tur ud af byen og sådan næste månede.
Jeg kan desværre først snak med ham Fredag regner jeg med.
Så har jeg snakket med kæresten.
Det er okay det bliver hjemme hos os men så skal det være den 27 Feb..
Sesse89 skriver: Så har jeg snakket med kæresten. Det er okay det bliver hjemme hos os men så skal det være den 27 Feb..
ok men skal vi så aftale at det bliver den 27 feb?? hvor vi hver i sær tager noget med??
grinbidderen skriver: ok men skal vi så aftale at det bliver den 27 feb?? hvor vi hver i sær tager noget med??
Ja skal dog bare vide hvor mange vi bliver ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128