Single...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
1 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

MorTilGustav

Pyha, jeg er forvirret.. Jeg er alene med min lille Gustav der nu er 11 uger gammel og har det egentlig okay med det. Men ofte kunne jeg da godt tænke mig en partner at dele det hele med. Har været single i over 2 år nu og har vist problemer med at "hengive mig" til en fyr. Det er som om jeg kommer til at fokusere på det negative ved fyren og opgiver på forhånd. Og så tænker jeg "aaarh, jeg kan vist godt undvære ham"  Nogen der kender det?
Men nu er spørgsmålet i første omgang hvordan man lige skal møde drømmefyren  Jeg er jo på barsel og tiden går med at passe bebs så det er ikke ofte man møder nye mennesker..!
Skal man net-date? Har jeg gjort en hel del før i tiden og ikke med den store succes.. Nogen med erfaring på det område EFTER bebs er ankommet?
På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

DortheSimonsen

Cecilia84 skriver:

Pyha, jeg er forvirret.. Jeg er alene med min lille Gustav der nu er 11 uger gammel og har det egentlig okay med det. Men ofte kunne jeg da godt tænke mig en partner at dele det hele med. Har været single i over 2 år nu og har vist problemer med at "hengive mig" til en fyr. Det er som om jeg kommer til at fokusere på det negative ved fyren og opgiver på forhånd. Og så tænker jeg "aaarh, jeg kan vist godt undvære ham"  Nogen der kender det?
Men nu er spørgsmålet i første omgang hvordan man lige skal møde drømmefyren  Jeg er jo på barsel og tiden går med at passe bebs så det er ikke ofte man møder nye mennesker..!
Skal man net-date? Har jeg gjort en hel del før i tiden og ikke med den store succes.. Nogen med erfaring på det område EFTER bebs er ankommet?
På forhånd tak

Hejsa.

Kender det udemærket

Efter jeg blev alene med Victor (da han var 1½uge gammel) begyndte jeg at netdate. Jeg mødte en rigtig sød fyr, som jeg faldt helt pladask for.

Jeg var desværre nødt til at gå fra ham for en uge siden, da han alligevel ikke var helt klar til et forhold hvor der var et barn også. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.