Wallander - Inden frosten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Mira0911

Var der nogen som så den film igår på dr1?

Jeg var jo nysgerrig og skulle da se den - Og jeg må sige, den er modbydelig og se som forældre...

Her er et udsnit om den...

Wallander - Inden Frosten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Risen

MoarJ skriver:

Var der nogen som så den film igår på dr1?

Jeg var jo nysgerrig og skulle da se den - Og jeg må sige, den er modbydelig og se som forældre...

Her er et udsnit om den...

Wallander - Inden Frosten

Så ikke lige den der igår, men så en for en uge siden .. Synes det er ret fede og spændende.  Tror bare ikke der er nogle film som slår den min dumme kæreste købte i 3D "My bloody Valentine" . En gravid kvinde som bliver mishandlet af morderen! Du kan næsten selv forstille dig resten! , måtte lige tage mig til maven et par gange!

Anmeld

13. januar 2010

Diana...

Nope den så jeg ikke. har eller ikke hørt om den.

Anmeld

13. januar 2010

Mira0911

Risen skriver:

Så ikke lige den der igår, men så en for en uge siden .. Synes det er ret fede og spændende.  Tror bare ikke der er nogle film som slår den min dumme kæreste købte i 3D "My bloody Valentine" . En gravid kvinde som bliver mishandlet af morderen! Du kan næsten selv forstille dig resten! , måtte lige tage mig til maven et par gange!

Jeg har set en film, kan ikke huske hvad den hedder...

Men det er en mand, der er 2 personer på engang mener jeg...

Og en fbi kvinde falder for ham, og de har da noget kørende, Hun flytter ud i et hus der ligger meget alene, og pludselig kommer ham manden igen, og siger han har fulgt hendes mave, da hun var blevet gravid, og prøver også på at myrde hende, og det lykkes ikke for ham, hun myrder ham istedet for..

Det viser sig at hun ikke er gravid, hun har spillet gravid... Den var god, men også en smule skræmmende.. Kan virkelig ikke huske hvad den hedder...

Anmeld

13. januar 2010

helora

MoarJ skriver:

Og en fbi kvinde falder for ham, og de har da noget kørende, Hun flytter ud i et hus der ligger meget alene, og pludselig kommer ham manden igen, og siger han har fulgt hendes mave, da hun var blevet gravid, og prøver også på at myrde hende, og det lykkes ikke for ham, hun myrder ham istedet for..

Det viser sig at hun ikke er gravid, hun har spillet gravid... Den var god, men også en smule skræmmende.. Kan virkelig ikke huske hvad den hedder...

Uuh ja, den var uhyggelig. Den hedder Taking Lives

Anmeld

13. januar 2010

Risen

MoarJ skriver:

orh den lyder spændende.. Sådan en rigtig thriller ?

Anmeld

13. januar 2010

Mira0911

helora skriver:

Uuh ja, den var uhyggelig. Den hedder Taking Lives

Ja det er det den hedder...

Anmeld

13. januar 2010

Mira0911

Risen skriver:

orh den lyder spændende.. Sådan en rigtig thriller ?

Den er rigtig god og spændende thriller... Og jeg synes selv den er en smule skræmmende...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.