En stor mælkefabrik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

LouiseNielsen

Eeeej, er i dag 27+4 uger henne, og jeg har allerede erhvervet mig en mælke fabrik....

Jeg kan stå helt stille efter at have taget tøjet af, og ned af maven løber de fineste gylne dråber.... Andre dage er det ret så hvis jeg ikke har ammeindlæg i, så løber det igennem og jeg får våde pletter på mine bluser! Og av hvor kan mine bryster være ømme....

Havde også lidt i slutningen af graviditeten da jeg ventede min søn, men ikke så meget. Seriøst er det normalt at man allerede under graviditeten har så meget gang i produktionen??

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Koen.

LouiseLarsen skriver:

Eeeej, er i dag 27+4 uger henne, og jeg har allerede erhvervet mig en mælke fabrik....

Jeg kan stå helt stille efter at have taget tøjet af, og ned af maven løber de fineste gylne dråber.... Andre dage er det ret så hvis jeg ikke har ammeindlæg i, så løber det igennem og jeg får våde pletter på mine bluser! Og av hvor kan mine bryster være ømme....

Havde også lidt i slutningen af graviditeten da jeg ventede min søn, men ikke så meget. Seriøst er det normalt at man allerede under graviditeten har så meget gang i produktionen??

Kram

Jeg er i uge 26 + 4 og jeg har det på præcis samme måde som dig, så ville da mene det er meget normalt

Ellers er vi da to der er unormale

Tanja..

Anmeld

13. januar 2010

Valle81

Hejsa:0)

Da jeg ventede min datter, havde jeg også bryster der lækkede meget:0) Det startede omkring uge 26-27.

Nu er jeg 31+2 og har i denne graviditet ikke så meget som haft en enkelt våd plet fra bryster.

Så der er stor forskel:0*)

Anmeld

13. januar 2010

Halbschön

LouiseLarsen skriver:

Kram

Om det er normalt ved jeg ikke, men sådan havde jeg det også under min graviditet - ligesom du beskriver. Mit startede dog allerede i uge 20..

Anmeld

13. januar 2010

MiMa

I min første graviditet oplevede jeg også en tidlig mælkeproduktion og var nødt til at bruge ammeindlæg, men denne gang har der ikke været noget endnu og er nu i uge 39, så jeg tænker om der mon overhovedet er mælk til den lille, når han kommer. - Men det er der jo nok. Jeg vil tro at det bare er forskelligt, hvor tidligt det starter.

Anmeld

13. januar 2010

Alína Hólm

min startede allerede da jeg begynde at mærke liv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.