Putteposen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2010

luckas-mor

i ka oss finde den i kærebørn butikkerne og på kaereboern.dk
i deres online katalog

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2010

Mira0911

Smart...

Anmeld

15. maj 2010

Skouboe

lisbeth2910 skriver:

Har også kigget på den i kære børn.

Men skal selerne ikke igennem den? Tænker at så kan man jo ikke bare lige tage den af? Hvis nu det f.eks er meget varmt eller lign.

Eller hvordan bruger i andre den?

Freja er født i januar og vi ELSKEDE vores.. (vi har den fra Cuddle til 500)

Selerne skal igennem, men til helt små børn tager man jo som regel autostolen med når man tager dem ud alligevel.

Den kan så foldes og velcroes foran som det passer, og når bilen er blevet varm åbner man bare op som man synes, så man kan holde barnet tempereret. Det gør man jo alligevel med en flyverdragt eller en jakke..

Vi købte den her: http://cuddle.dk/

Anmeld

15. maj 2010

JNH

Putteposen er et fantastisk produkt. Den er på tilbud hos Viktor & Holger til 349,95 kr..

Se her: http://www.viktorogholger.dk/sider/shop.asp?side=1&gruppe=100&parent=107

Anmeld

15. maj 2010

Nadia&Daniel

Prøver igen :0) hvor længe kan babyen bruge denne puttepose??

Anmeld

16. maj 2010

Skouboe

Nadia&Daniel skriver:

Prøver igen :0) hvor længe kan babyen bruge denne puttepose??

Kommer an på størrelsen af babyen.

Min datter kunne bruge den til ca 1½ år, men hun er også meget lang. Vi har dog ikke brugt den her i vinter.

Det praktiske går desuden lidt af, når man ikke længere har en autostol man tager med sig, da man ellers skal bære et barn udenfor i kulden uden overtøj for at sætte de i en stol der har stået i en kold bil, så jeg vil sige indtil 9 mdr / 9 kg og alt efter årstiden.

Anmeld

16. maj 2010

Nadia&Daniel

Skouboe skriver:

Kommer an på størrelsen af babyen.

Min datter kunne bruge den til ca 1½ år, men hun er også meget lang. Vi har dog ikke brugt den her i vinter.

Det praktiske går desuden lidt af, når man ikke længere har en autostol man tager med sig, da man ellers skal bære et barn udenfor i kulden uden overtøj for at sætte de i en stol der har stået i en kold bil, så jeg vil sige indtil 9 mdr / 9 kg og alt efter årstiden.

Tak for svaret - så kom der lige et ønske mere på seddelen

Anmeld

19. maj 2010

StineW

Hej alle sammen.

Jeg vil helt klart anbefale en Sitbag i stedet for, se www.sitbag.dk

Her skal selerne gennem posen, så barnet kan tages ud mens det sover. Desuden kan man hurtigt få barn OG pose ud i en fart, hvis man evt kører galt. Den kan desuden bruges til klapvogn og andre steder.

Den er desuden nem at lukke op og i.

kan varmt anbefales.

Knus Stine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.