Autostol???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.261 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Frejasmor

Håber I kan hjælpe mig..

Jeg har 2 forskellige stole til min 4 mdr. gamle datter, en peg pereggio og en rømer...

Men synes den ene er for smal men har en god dybde og den anden er meget dyb og jeg synes ikke hun sidder særlig godt i nogen af dem..

Er der nogen stole I har gode erfaringer med, også på denne årstid, hvor de jo skal have en del tøj på..

På forhånd tak Hermann

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Joan ( Smallie )

hermann skriver:

Håber I kan hjælpe mig..

Jeg har 2 forskellige stole til min 4 mdr. gamle datter, en peg pereggio og en rømer...

Men synes den ene er for smal men har en god dybde og den anden er meget dyb og jeg synes ikke hun sidder særlig godt i nogen af dem..

Er der nogen stole I har gode erfaringer med, også på denne årstid, hvor de jo skal have en del tøj på..

På forhånd tak Hermann

Vi har en rømer til begge unger og den har jeg været rigtig glad for. Og de første måneder har vi jo brugt baby pude i den så den ikke var så dyb.

Ved jo ikke om det er rømeren du syntes er for dyb men kunne forstille mig det var en af problemerne

Anmeld

13. januar 2010

Frejasmor

Joan ( Smallie ) skriver:

Vi har en rømer til begge unger og den har jeg været rigtig glad for. Og de første måneder har vi jo brugt baby pude i den så den ikke var så dyb.

Ved jo ikke om det er rømeren du syntes er for dyb men kunne forstille mig det var en af problemerne

Jo det er rømeren jeg synes er for dyb, efter vi har pillet den babyindsats ud, for den kan ikke sidde der mere...

Anmeld

13. januar 2010

Joan ( Smallie )

hermann skriver:

Jo det er rømeren jeg synes er for dyb, efter vi har pillet den babyindsats ud, for den kan ikke sidde der mere...

Hvorfor KAN den ikke sidde der mere?

Jeg tog den først ud når jeg syntes ungerne var stor nok til det.

Anmeld

13. januar 2010

Frejasmor

Hvorfor KAN den ikke sidde der mere?

Jeg tog den først ud når jeg syntes ungerne var stor nok til det.

Den har sådan en ring der sidder omkring hovedet og hun kan ikke være i den.. den bliver jo sat på selen og når selen sidder i den øverste så når den der baby indsats kun lige ned til bunden..

men det er måske meningen at de ikke skal sidde på den når de bliver større..

Anmeld

13. januar 2010

Joan ( Smallie )

hermann skriver:

Den har sådan en ring der sidder omkring hovedet og hun kan ikke være i den.. den bliver jo sat på selen og når selen sidder i den øverste så når den der baby indsats kun lige ned til bunden..

men det er måske meningen at de ikke skal sidde på den når de bliver større..

Ok det forstod jeg så ikke en skid af. Kan du tage et billede og sætte ind så jeg kan se det?

Anmeld

13. januar 2010

Pige2009

Jeg har en Recaro Young Profi Plus med isofix base, og jeg er bare super glad for den, for min datter på nu 11 uger sidder super godt i den  Babyindsatsen er pillet ud.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. januar 2010

Frejasmor

Ok det forstod jeg så ikke en skid af. Kan du tage et billede og sætte ind så jeg kan se det?

Ved ikke hvordan jeg gør med at sætte billeder ind

Anmeld

13. januar 2010

Frejasmor

Linda2009 skriver:

Jeg har en Recaro Young Profi Plus med isofix base, og jeg er bare super glad for den, for min datter på nu 11 uger sidder super godt i den  Babyindsatsen er pillet ud.

Ja har kigget på den... Hvad koster den??

Anmeld

13. januar 2010

Pige2009

hermann skriver:

Ja har kigget på den... Hvad koster den??

Jeg gav 1200 kr. for den inkl. isofix base og jeg købte den af en bekendt. Ved man tit kan få dem brugt til 500 kr. og det er billigt nok, da det er en af de mest sikre på markedet.

Den koster vist omkring 1300 kr. i nypris.

Du sætter forresten billeder ind ved at gå ned og trykke på "vælg billeder fra din computer" når du opretter et indlæg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.