Spørgsmål ang MD scanning og køn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.534 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Sesse89

Hej tøser.

Er der nogen af jer som ved om de kan og vil se efter kønnet ved MD i uge 18+4?

Eller vil de først gøre det når man er længre henne?

Jeg skal scannes på OUH

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Sisley

Man kan se kønnet fra 17. uge, men ved MD skanningen er der normalt ikke afsat til det (men til at se efter misdannelser selvfølgelig).

Vi spurgte ved vores, om hun kunne se kønnet, men hun ville ikke melde klart ud. Det siges, at de nogle steder får besked på, at de ikke må sige det...

Prøv at spørg og hvis I er i tvivl kan I betale for en decideret kønsskanning - vi gav kr. 500

Sisley
23+2

Anmeld

12. januar 2010

Sesse89

Syns bare de er meget dyre dem som laver kønsscanninger og det skal være nemt for os at komme frem og tilbage med offenlig transport.

Anmeld

12. januar 2010

lillemunk

Hmmm jeg bliver scannet hver 14 pga enægget tvillinger og er nu i 19 og vi har stadigvæk ikke set hvad der gemmer sig derinde....
Hende der scanner gør sig ellers meget umaget og lovede mig at næste gang ve MD ville hun ikke lade mig gå før vi var 100 % på hvad det blev.

Anmeld

13. januar 2010

signe117

Sesse89 skriver:

Hej tøser.

Jeg skal scannes på OUH

Jeg var lige til MD-scanning igår (19+1) - og da vi sagde at vi helst ikke ville have kønnet at vide sagde jordmoderen, at hun nok ikke kunne undgå at se det men nok skulle lade være at sige noget!

vi kunne se utrolig mange detaljer, så jeg tror såmænd sagtens de kan se det - bare spørg!

Ellers har jeg også set private kønsscanninger til 500 kr - det kan du i hvert fald få gjort i Kolding, toget går lige hertil  

Anmeld

13. januar 2010

Sesse89

signe117 skriver:

Jeg var lige til MD-scanning igår (19+1) - og da vi sagde at vi helst ikke ville have kønnet at vide sagde jordmoderen, at hun nok ikke kunne undgå at se det men nok skulle lade være at sige noget!

vi kunne se utrolig mange detaljer, så jeg tror såmænd sagtens de kan se det - bare spørg!

Ellers har jeg også set private kønsscanninger til 500 kr - det kan du i hvert fald få gjort i Kolding, toget går lige hertil  

Årh jamen så håber jeg det kan lade sig gøre.

Det er lidt for langt til Kolding når jeg er flyttet og det er jeg efter scanningen. Så hvis jeg skal til kønnsscanning skal jeg helt indtil KBH

Men nu må jeg se

Anmeld

13. januar 2010

TbCp

Sesse89 skriver:

Hej tøser.

Jeg skal scannes på OUH

Jeg blev også scannet på OUH og vi sagde bare at hvis de kunne se kønnet ville vi gerne vide det.
Vores datter lå så med krydsede ben så de kunne desværre ikke se det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.