stjerneteget tvilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2010

LinLin

Janep skriver:

ok så det passer altså ik på ham.

var han os sådan da han var barn så?

Ja!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Honningblomst

Næ, men mon ikke det mere er personlighed end stjernetegn...selv har jeg en skorpion og en fisk der er så stædige...og det samme er deres moar..

Anmeld

12. januar 2010

LotteGabriella

steph0804 skriver:

Jeg har en søn (Ja og en kæreste) der er tvilling. Min søn er SLET IKKE hysterisk, meget blid og nem, min kæreste er heller ikke hysterisk overhoved... så ingen hysteri ved mine tvillinger

hmm heller ikke her, min mand er tvilling

Anmeld

12. januar 2010

oo

min mand er tvilling...men nej vi tror ikke på den slags og din spørgerunde herinde viser da også tydeligt, at der ikke er nogen sammenhæng imellem fx stædighed og det at være tvilling

Anmeld

12. januar 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Min datter er tvilling... og hun er det mest stædige og vedholdne menneske der findes!! 

Min søn er løve, og de to er SÅ forskellige i temperament.

Anmeld

13. januar 2010

DK

Jeg er også tvilling, og stædig. Men det er ikke lige det kendetegn fra tvillingen, der kendetegner mig mest.

Det er (desværre) det kendetegn at jeg gerne vil lægge 1 mio planer, og starte på tusind ting, og have mange mange jern i ilden på en gang. Desværre er der ikke så meget vilje til at følge op og gøre færdig...

Til gengæld er mange tvillinger meget sociale! Der skal ske noget!

Anmeld

13. januar 2010

Jeamou

Det kan måske nok være noget om det - jeg er selv tvilling og mit "kælenavn" da jeg var helt lille var - hysterisk heks...

PS: Venter 1 barn til juni - en tvilling, selvfølgelig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.